Güz Masalı 75. Bölüm Fragmanı - 2 Kasım Pazartesi

  ნახვები 153,666

Kanal 7 Dizileri

თვის წინ

BİR GARİP AŞK izisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/bir-garip-ask
MASUM dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın; www.izle7.com/kanal7/kategori/masum-saathiya
GÜZ MASALI dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/guz-masali
AŞK BİR RÜYA dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/ask-bir-ruya
KÖRDÜĞÜM dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/kordugum-uttaran
#Kanal7Dizileri #HintDizileri #Fragman
Kanal 7'nin yeni günlük Hint dizisi Güz Masalı - Dil se di dua 2 Kasım Pazartesi tarihli 75. bölüm fragmanıyla izle7.com'da. Zengin, acımasız Viraj ve evlendikten sonra yaşadığı hayal kırıklığı ile baş etmeye çalışan Janvi’nin zorluklar içindeki hikâyesinin anlatıldığı ‘Güz Masalı’ izleyicilere duygu dolu anlar yaşatacak. Büyük bir aşkla başlayan Viraj ve Janvi’nin ilişkisi evlendikleri ilk günden itibaren değişmeye başlar. Viraj, evlenmeden önce Janvi’ye masal gibi bir hayat yaşatacağına dair sözler verir. Janvi’nin borçlar içinde yüzen yoksul ailesi, kızlarına Viraj gibi zengin bir iş adamının talip olmasına ilk önce çok şaşırsa da ilerleyen zamanlarda çok sevinir. Ancak hiç birinin Janvi’nin evlendikten sonra yaşadığı acılardan haberi yoktur. Viraj, evlendikleri ilk günden itibaren Janvi’yi garip davranışları ile huzursuz eder. Gün geçtikçe Viraj’ın gerçek yüzünü öğrenir. Viraj Janvi’ye hayatı dar etmeye başlar. Janvi’ye olan kıskançlığı Viraj’ı korkunç bir insana büründürür. Janvi’yi eve kapatır ve onun haberi olmadan hiçbir şey yapmasına izin vermez. Janvi’yi eve hapsetmekle kalmayan Viraj, eve kamera taktırır ve adım adım onu izler.
Janvi, yaşadığı işkenceyi annesine anlatmaya çalışsa da başarılı olamaz. Büyük umutlarla başlayan evlilik hayatı Janvi için işkence dolu günlere dönüşür. Janvi, Viraj’ın elinden kurtulabilmek için hem duygularını hem de gerçek kimliğini kaybetmek zorunda kalır. İlerleyen zamanlarda Janvi’nin hayatına giren Raghav, ona yaşadığı acı günleri unutturmayı başarabilecek mi?
Künye:
Orijinal adı: Dil se di dua Saubhagyavati Bhava
Yönetmen: Santosh Kohle, Prasad Govandi, İsmail Umarr Khan
Yapımcı: Vishal Vivek, Taruni Mathur
Senaryo: Anshuman Sinha, Bijesh Jayarajan, Anil Nagpal
Oyuncular: Harshad Chopda, Sriti Jha, Karanvir Bohra, Mala Salariya, Vinay Rohrra, Akanksha Juneja, Jaya Ojha, Sudha Chandran

Kanal 7 Facebook: kanal7
Kanal 7 Twitter: kanal7
Kanal 7 Instagram: kanal7
Kanal 7 TikTok: @kanal7

კომენტარები
Havva Kuru
Havva Kuru 20 დღის წინ
Viraja aşığım diyebilirim adam mükemmel dobriyal jxjdjdjd😍😍❤️❤️❤️❤️🇹🇷
Ruhum Seniseviyor
Ruhum Seniseviyor 28 დღის წინ
Janvi annalyaninbedeninegirerekviraji hapise attirtcak adaleti saglicak
Ruhum Seniseviyor
Ruhum Seniseviyor 28 დღის წინ
Gerçekten janvi yaşıyor ama annalyanin bedeninde annalya bedenine girdi janvi geri kalanı da oyun
Ruhum Seniseviyor
Ruhum Seniseviyor 28 დღის წინ
Janvinin ruhu annalyanin bedeninde herşeyi janvi söylüyor annalyada yapıyor bunu ne okadin büyücü dediginiz kadın biliyor ne de janvinin annesi nede annalyanin annesi biliyor nede o büyücü kadının yanında duran adam biliyor aslında janvinin ruhu var ama annalyanin bedeninde geri kalanın hepsi oyun büyücü dediginiz okadinda oyuncu virajin duygularıyla oynuyorlar zavallı virajda janvi geldi zannediyor onun için geldi aşkı için geldi zannediyor bilmiyor janvi aslında annalyanin içinde janvi annalyanin bedeninde. Sır da bu
Ruhum Seniseviyor
Ruhum Seniseviyor 28 დღის წინ
Ananya oyun yapıyor o büyücü kadınla janvinin annesiyle birtane daha adam vardı onla viraja oyun yapıyorlar ama annalya bilmiyor kendini tehlikeye attığını adamin duygularıyla oynadılar insanlarin duygularıyla oynamak bu kadar kolay mı burda annalya yanlış yaptı virajı kandirmakla viraj zannediyorki janvinin viraj için döndü onun aşkı için döndü bu bir oyun olduğunu bilmiyor bence janvi yaşıyor ama annalya bedeninde herşeyi janvi ve annalya ypyr annalya bedeninde janvi obuyucu kadında bilmiyor anneside bilmiyor bir adam daha vardı oda bilmiyor gerçekten janvinin ruhu ama annalyaninbedeninde
Sksnsn Kzsks
Sksnsn Kzsks 29 დღის წინ
oha ya saat 23. 20 de diyir ya allah askina zate 2 veya 3 bolum kalmis dogru duzgun bir saate verin insanlar izlesin yaa
Esma Cihan
Esma Cihan 29 დღის წინ
Sev yeteri 😍 istiyoruz
VİRAJ DOBRİYAL
VİRAJ DOBRİYAL 29 დღის წინ
GÜVEN SADECE VE SADECE BANA
VİRAJ DOBRİYAL
VİRAJ DOBRİYAL 28 დღის წინ
@Thapki bihan pandey! bana yani viraja
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! 29 დღის წინ
Hmm kim güvensin?
Gizem Mm
Gizem Mm 29 დღის წინ
Okadar ozledimki guz masalini 2 gundur oynamiyor izle 7 den acip birinci ve ikinci bolumu izledim Ben 20. Bolumde izlemeye baslamisdim jhanvi evden kaciyodu dizi umarim bitsede tekrardan yayinlanir coo seviyorum ben bu diziyi karanvirsiz sritisiz olmaz
HASAN BEKİL
HASAN BEKİL თვის წინ
Sadece vesadece bana güven
Mahbobah Zehen
Mahbobah Zehen თვის წინ
Neden bugun dezi yok
Ilgar Aliyev
Ilgar Aliyev თვის წინ
çok geç veriyor bu yüzden bakamıyorum amma çox seviyorum bu diziyi
Ayşe Ayşe
Ayşe Ayşe თვის წინ
Yaa evet dizi eski senaryoda değil ama bu seneryoda iyi ayrıca bölümler çok heyecanlı sizce???
Ttt Yyy
Ttt Yyy თვის წინ
Viraj super rol aparir 👍👍👍
Ttt Yyy
Ttt Yyy თვის წინ
Vira
Şeyma Akdogan
Şeyma Akdogan თვის წინ
Neden hala devam ediyor ki zaten başrol gitti film bitti
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
İlk bölümleri ne güzeldi dizinin. Ulan senarist! 😤😤😤
Aysel
Aysel თვის წინ
Bu dizi 76 bölümde final veriyo
Helly _ Prensesim
Helly _ Prensesim 29 დღის წინ
79
İrade Bhjk
İrade Bhjk თვის წინ
Ya flim iyiçe b k olmuş ya hem geç saate geliyor hemde berbatlamışlar kıza gıçık oluyorum baya berbatlaşmış hem geç saate koyduğu için göremiyorum hem eskisi gibi merak eden bölümler gelmiyor janvi gitmeseydi o iyi rol yapıyordu wiraj olmasa bu flim dahada beter olurdu flim sırf wiraj iyi oynuyor başkaları bk gb😏😏😏😏
Dijle Çobanoğlu
Dijle Çobanoğlu თვის წინ
FİLİM ÇOK GEÇ SAATTE BAŞLIYOR BARİ SABAH TEKRARINI VERİN.
cansu Kılıç
cansu Kılıç 29 დღის წინ
Zaten dizi başladığından beri ne doğru düzgün Bi saat belirlediler nede Bi gün güzelim dizin ortasından kes burasını yayınlama mahvettiler
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Deliii ,hasta ,gerizekali Virajjjjj sen Ragav öldükdən sonra benim için kalbeddttin guldum 🤣🤣🤣🤣
MERVE CAN21 Bxjejd
MERVE CAN21 Bxjejd თვის წინ
😊😊😊😊👍👍 aynen
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Ya bende dun gece akşam bekliyorum ki güz masalı vericek ancak Bi de baktim vermiyo😃Pazartesi vericekmis 😅
Fatma Baş
Fatma Baş თვის წინ
dün akşam niçin olmadı güz masalı bilen varmı
I Love J.T.
I Love J.T. თვის წინ
Ulan benim anlamadığım bu Viraj Janvi Janvi diye ölüyodu, kız ciddi ciddi öldü hem o öldürdü, e bu hala nasıl yaşıyor :'D Hem de gayet güle oynaya...
I Love J.T.
I Love J.T. თვის წინ
Janhvi öldü dizinin bitmesi lazımdı ne mal oldu ya... Çok bayıldığım yoktu ama başroldü yani sonuçta...
jojioo hilnjo
jojioo hilnjo თვის წინ
virajı hiç unutamicam o bambaşka bir insan
jojioo hilnjo
jojioo hilnjo თვის წინ
viraja aşık olmayan kaldimi
iyi kanal
iyi kanal თვის წინ
Senarist senaryonun agzına sıçtı
Oyuncu kız
Oyuncu kız თვის წინ
Bu dizide en çok hoşuma giden şey virajın uniyele uniyelllll diye bağırması ve insanlara ahmak erif demesi
Beritan Kesgin
Beritan Kesgin თვის წინ
Janvi nin kalbide ruhuda viraj olduğu sürece rahat bulmaz
Beritan Kesgin
Beritan Kesgin თვის წინ
JANVİ💔RAGHAV
علي التركماني
علي التركماني თვის წინ
Bugün cumartesi yarında pazar yani siz yine yanlışlık yaptınız pazartesi nin bölümünü artmışsınız
Zeynep
Zeynep თვის წინ
Diziyi izlemeyip sadece fragmanlarına bakan ben :D
I Love J.T.
I Love J.T. თვის წინ
Me tu :D
Gamze Aktas
Gamze Aktas თვის წინ
Devam ediyor galiba vayyyyy
Gamze Aktas
Gamze Aktas თვის წინ
Pazar günü final değil miydi
Maria
Maria თვის წინ
Gidip en eski yılllarındaaki filmi veriyorlar 2020 filmleri versinler bakışma falanda yok
NAZAR DAĞDEVİREN
NAZAR DAĞDEVİREN თვის წინ
DİZİ Yİ ERKENE ALIN
_o_o_o_o_
_o_o_o_o_ თვის წინ
viraj o yedigi hamam böceklerine benziyor
Miran Aslan
Miran Aslan თვის წინ
Biraz sert oldu sanki Bu sözlerin
Eylenceli birisi
Eylenceli birisi თვის წინ
Dizi çok deyismis😶😊
TaP_TaP_ TaP_TaPKi
TaP_TaP_ TaP_TaPKi თვის წინ
Bu ne yaa baş röl Janvi a a ama dizide yok
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Ananya seni çok seviyorum çok tatlisin 😍😍😍
Эльвира Гешова
Эльвира Гешова 27 დღის წინ
@Ananya Gosh Ananya abla her sey yolundamy acaba
Ananya Gosh
Ananya Gosh თვის წინ
@Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir 😍
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
@Ananya Gosh evet aynen senin ic guzelliyinde cookkk seviyorumnm ♥️♥️♥️
Ananya Gosh
Ananya Gosh თვის წინ
@Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir önemli olan iç güzellik dış değil :)
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
@Ananya Gosh niye sevmiyelim sen çok guzelsin
Ayse Ünlütürk
Ayse Ünlütürk თვის წინ
Viraj çok yakışıklı yaas
Ayse Ünlütürk
Ayse Ünlütürk თვის წინ
Büyücü kadın diyorki janvi burda iyide janvi jiravi sevmiyorki
mükemmel dobriyal
mükemmel dobriyal თვის წინ
Pazartesi mi😭
泣Kim Jisoo
泣Kim Jisoo თვის წინ
Artık gerçekten izleyesim gelmiyor
Simay Ay
Simay Ay თვის წინ
Virajin oyunculuğu mükemmel bayılıyorum ona😍
Simay Ay
Simay Ay თვის წინ
@edaaynen👍👌
eda
eda თვის წინ
Bende efsane .👌🏻🙏🏻💞
Simay Ay
Simay Ay თვის წინ
Final olmasın yaa
Thapki Bihaan Pandey
Thapki Bihaan Pandey თვის წინ
Keşke Jhavni ve Raghav ölmeseydi😭
Эльвира Гешова
Эльвира Гешова 24 დღის წინ
@Thapki Bihaan Pandey Ben shadadan nefret ediyorum hemde tum kalbimle nefret ediyorum
Эльвира Гешова
Эльвира Гешова 24 დღის წინ
@Thapki Bihaan Pandey Shada katilmi nemi ilk önce seni öldürmeye çalisiyordu ve şimdide aditiyi öldürmeye çalisiyor aditi abla öldü degilmi abla
Thapki Bihaan Pandey
Thapki Bihaan Pandey 24 დღის წინ
@Эльвира Гешова 😘🤗😍💜
Thapki Bihaan Pandey
Thapki Bihaan Pandey 24 დღის წინ
@Эльвира Гешова evet. Ama Dhruv şimdi kardeşim Adhitiyi seviyor. Sahada Adhitiyi'de öldüremeye çalışıyordu 😠
Эльвира Гешова
Эльвира Гешова 24 დღის წინ
@Thapki Bihaan Pandey Sen iyi birisi abla ben seni tum kalbimle çok seviyorum abla hemde çok
Ayxan Idrisli
Ayxan Idrisli თვის წინ
Final sadece Viraj'ın hapse girmesiyle biticek.Yani bu kadar uzatmalarına hiç gerek yoktu
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Viraj senden o,.kadar neffffrrreeeettttt edddiiiiyyyoooorrrrummm kiii 😐😐😠😠😠😠😠gerizekali delliiii
Günel Abdullayeva
Günel Abdullayeva თვის წინ
Sonda miraca anaannemidir nedir o kalacaq.
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER თვის წინ
Viraj Dobriyal Karanvir Bohra 🙏🏽🙏🏽🙏🏽✔️😊☺️👍🏽 👌🏽 🤗😇💞 ❣️ 👑 🔮 🎀 🎁 🎈 🎆 🎇 🍧 🍩 🍰 🍓 🍒 🌈 ⚡ ❄️ 💌 💐 💫 🌠 🌟 ⭐ ✨ 💎 🙏🏽 ✔️
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER თვის წინ
@Helen Mond Evet canım 🙏🏽✔️Çooooooooookkk teşekkürler 🙏🏽✔️☺️ 😊 😇 🤗 💞 ❣️ 👍🏽 👌🏽 👑 🔮 🎀 🎁 🎈 🎆 🎇 🍧 🍩 🍰 🍓 🍒 🌈 ⚡ ❄️ 💌 💐 💫 🌠 🌟 ⭐ ✨ 💎 🙏🏽 ✔️
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER თვის წინ
@Helen Mond Canım en son videom 📹 📽 Janvi 🔮Viraj a canım beklerim 🙏🏽 ✔️☺️😊🤗😇🍩
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER თვის წინ
@Helen Mond 🍫🍩🍮
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER თვის წინ
@Miran Aslan 🙏🏽 ✔️KVB 😎 🔮
Miran Aslan
Miran Aslan თვის წინ
Kesinlikle
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Karabağ Azerbaycanddiiiirrrr!!!!☝️☝️☝️🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿😍💪💪💪💪💪💪
MERVE CAN21 Bxjejd
MERVE CAN21 Bxjejd თვის წინ
aynen 👍
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
@Miran Aslan 💪💪🇦🇿🇹🇷
Miran Aslan
Miran Aslan თვის წინ
Kesinlikle
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Final olsun diyenler yorum
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
@_o_o_o_o_ 😘😘
_o_o_o_o_
_o_o_o_o_ თვის წინ
@Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir 🌻 🌼 🌸 🌺
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
@Fweyiogdgn Aqkkjfatjjkh kesinlikle
Fweyiogdgn Aqkkjfatjjkh
Fweyiogdgn Aqkkjfatjjkh თვის წინ
@Miran Aslan Viraj hasta
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
@_o_o_o_o_ ne güzel yorum yazdın abla senin tarafindayim 😍😍😍😍
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Ben akşam anannyanin Sianin fotoğraflarını götürdüyü anda bakamadim gidin yatdım çok pis bir dizi oldu 😐😐😐
MERVE CAN21 Bxjejd
MERVE CAN21 Bxjejd თვის წინ
@Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir ❤️❤️❤️
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
@MERVE CAN21 Bxjejd ♥️♥️😍😍😍😍🇦🇿
MERVE CAN21 Bxjejd
MERVE CAN21 Bxjejd თვის წინ
😊😊😊👍
Betül Vural
Betül Vural თვის წინ
Ragav ve canvi ölünce bu film bitti zaten benim için.
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Evet benimicinde çok dogruu😍👍
I Love J.T.
I Love J.T. თვის წინ
Yani Janhvi zaten başroldü...
Irfan Kamsl
Irfan Kamsl თვის წინ
Ağzina sağlik 👏
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Dizi Ragavla bitseydi çok güzel olurdu
Öznur Örün
Öznur Örün თვის წინ
Dizi çok güzel keşke bitmeseydi
Öznur Örün
Öznur Örün თვის წინ
Janvi ve Raghvendrayı çok özledim dizide
Khushi Kumari Gupta Singh Raizada!
Khushi Kumari Gupta Singh Raizada! თვის წინ
Virajdan neferet ediyorum neden se virajdan neferet edenler var mi benim kimi like atin lutfen😊☺ 👇👇👇???
ELİSA HIDEWARY
ELİSA HIDEWARY თვის წინ
Bu diziye ne zaman final gelcekki🤔🤔🤔🤔
Gözde çöl
Gözde çöl თვის წინ
Viraj canviyi kaçırdi iyi mi kötü mü orasını bilemem ama bu dizi karıştı ortalik iyice bu dizi saçma geldi izlenmez
Ari Kara
Ari Kara თვის წინ
Ya. Ben. Hiç. İzliyemiyorum cnuk. Çok geç koyuyolar
Emin emin
Emin emin თვის წინ
Janvive raghav yok.izlemiyorum bu filmi
Blue girl
Blue girl თვის წინ
Viraj senden nefret ediyorum. Iğrençsin!
Temel Temel
Temel Temel თვის წინ
Arkadaşlar dizinin erken saate alınmasını istiyorsanız yani eskisi gibi 22.20 de oynamasını iatiyorsaniz instagramdan izle 7 com. a msj atanın dm den istekleri iletiyorlar fazla istek gelirse 22.20 de yine olur belki
Seyhun Dalaman
Seyhun Dalaman თვის წინ
dizinin konusunu anlayan var mı????????
Sakine Kamil
Sakine Kamil თვის წინ
Keşke bitse filmde hiç bir özellik kalmadı hala neyi uzatiyolarki final olsun
`Jennifer Winget'm
`Jennifer Winget'm თვის წინ
Bu bolumleri çok heyecanli. Eski bolumlerindende çooook guzel
`Jennifer Winget'm
`Jennifer Winget'm თვის წინ
@Jns Yrsl evet🙂
Jns Yrsl
Jns Yrsl თვის წინ
Bence de ... 🙂
sarya mulan
sarya mulan თვის წინ
Bu hint dizileri hep böyle önce çok güzel sonra sonu saçmalama ya gidiyor.
Yonca Can
Yonca Can 29 დღის წინ
Aşk bir rüyada öyleydi
Sgg Kent
Sgg Kent თვის წინ
Ayn
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd თვის წინ
Aksine güz masalı şimdi daha bi zevkli izlenmesi.keşge bitmeseydi.ananyayla virajın elektriği mükemmel.
Mustafakemal yıldırım
Mustafakemal yıldırım თვის წინ
Millet üzülmesin diye diziden soğutuyorlar galiba
Mustafakemal yıldırım
Mustafakemal yıldırım თვის წინ
Aynen tatlı bela ve kördüğümde öyleydi
Samet Benli
Samet Benli თვის წინ
su psikolojik manyagi cikarin diziden ya,
aşk hindistan
aşk hindistan თვის წინ
Sia sız hiç güzel değil😠😠😠😠
Deniz Zeynalova
Deniz Zeynalova თვის წინ
Dizi eskisi gibi diyil artıq
Ruhum Kalbim hep seninle
Ruhum Kalbim hep seninle თვის წინ
Neden bırakmıyor virajı neden viraja ihtiyacı var neden konuşmak istiyor ağlıyor janvi virajla virajı hem sevmiyordu janvi ya şimdi ona ihtiyacı var konuşmak istiyor
MÜKEMMEL DOBRİYAL
MÜKEMMEL DOBRİYAL თვის წინ
Ben diziye saat 23.20 olarak verdikten beri izleyemiyorum Jhanvinin kalbi yani ananyadaki kalp virajla mı konuşmak ıstiyor yoksa ananya oyun mu yapıyor?
Ruhum Kalbim hep seninle
Ruhum Kalbim hep seninle თვის წინ
Janvi ne istiyor. Virajtan
ruki şn
ruki şn თვის წინ
Artık kimse izlemiyor diye saatini bile 11 den sonraya verdiler canvisiz bu dizi bir hic
Havva Ateş
Havva Ateş თვის წინ
Bu seslendirme viraja çok oturmuş kendi sesi gibi 👌
Şeyma Deniz
Şeyma Deniz თვის წინ
Viraj bu dizinin ana karakteri öyle ki aynı karakterle film çekti bu da demek oluyor ki kimse izleyicilerde Viraj kadar etki bırakmadı
cansu Kılıç
cansu Kılıç 29 დღის წინ
Bende filmin tam halini bulamadım onun için keşke kanal yayınlasa dedim hangi kanal yayınladı acaba
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd 29 დღის წინ
@Selcan Selcan bende filmin tam halini her yerde aradım. amma bulamadın.sadece fraqmanları ve kilipleri var internetde.televizyonda vermişler amma, malesef haberim olmamış.😔
I Love J.T.
I Love J.T. 29 დღის წინ
@Selcan Selcan bende :(
Selcan Selcan
Selcan Selcan 29 დღის წინ
Sevdiği şarkıyla aynı film ismi hume thumse pyaar kitna ama hiçbiyerde bulamadim
Selcan Selcan
Selcan Selcan 29 დღის წინ
Filmi çok aradım izlemek için bulup izleyen varmı yazabilirmisiniz
Sia Raghavendra Pratap Singh
Sia Raghavendra Pratap Singh თვის წინ
Keşke finaal olmasa yaa baya sarıyoo bu bölümler
Эльвира Гешова
Эльвира Гешова 24 დღის წინ
Merhaba janvi abla nasilsin iyimisin abla
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd თვის წინ
Evet. bende qarip bi şekilde en çok bu bölümleri sevdim.izlemesi çok zevkli.
Madhu canımsın
Madhu canımsın თვის წინ
Bu dizidede en sevdiğim sahne Uniyalın tokat yeyişi 👋
Tanu Abhi Shek Mera
Tanu Abhi Shek Mera 22 დღის წინ
@Эльвира Гешова benim yüzümden olucak 😈
Эльвира Гешова
Эльвира Гешова 22 დღის წინ
@Tanu Abhi Shek Mera Senmi öldüreceksin beni yani bülbül arorayi beni yani
Tanu Abhi Shek Mera
Tanu Abhi Shek Mera 22 დღის წინ
@Эльвира Гешова kes gebercen zaten 😂😂😂
Эльвира Гешова
Эльвира Гешова 22 დღის წინ
@Tanu Abhi Shek Mera Benim bülbül arora alya sen benden ne istiyosun uzak dur benden alya ha yok uzak durmuyorum benden diyosan sen tum yaptiklarini ortaya çikaririm tanuyla senin yaptiklarini abhiye söylerim
Tanu Abhi Shek Mera
Tanu Abhi Shek Mera 22 დღის წინ
@Эльвира Гешова ahh sen beni ne sandin adını saçma sapan koymuşsun zaten bülbül ölecek 😂
Sinem Yurt
Sinem Yurt თვის წინ
Iyice saçmaladı dizi
Jhanvi Dobriyal
Jhanvi Dobriyal თვის წინ
O büyücü kadının gözlerinden korkan tek ben olamam😅😅
Jhanvi Dobriyal
Jhanvi Dobriyal თვის წინ
@eda evet uniyal ve virajın sahneleri çok komik oluyor bende çok seviyorum 😄😄
eda
eda თვის წინ
Uniyalda korktu ya bayılıyorum viraj ve uniyala😂🙃🖤🖤👌🏻akşam akşam tepkileri uniyali çok seviyorum ikili olarak virun😂😂🖤
eda
eda თვის წინ
Bende ya çok ürkütücü korktum valla o kadından tam korku filmde oynarmış normalde çok korkmam ama o kadın çok korkutucu bakıyor gözleri aniden çıkmasına gerek yok bakışları gözleri yeter
Cəlal Məcidov
Cəlal Məcidov თვის წინ
Sadəcə viraj var diyə baxıram
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd თვის წინ
Bende
Sevim Yıldız
Sevim Yıldız თვის წინ
Artık şu diziyi 10a alın
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş თვის წინ
Bu saatte herkes uyanıkmış benim gibi😂
Эльвира Гешова
Эльвира Гешова 25 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş Merhaba khushi abla nasilsin iyimisin abla
Havva Ateş
Havva Ateş თვის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş 🤣
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş თვის წინ
@Havva Ateş bende
Havva Ateş
Havva Ateş თვის წინ
E herhalde yani ben hala uyanığım💁
MERT BS
MERT BS თვის წინ
Unyel Neredesin Sen Patronunu yanlız bıraktın 😂
Yunus Termisin
Yunus Termisin თვის წინ
Viraj ve unyal medet vartolu ikilisini hatırlatıyor bana devam heyecanla bekliyoruz
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
Sizce ananya ve o gizemli komsu oyunmu oynuyorlar yoksa gercekten gizemli komsu dogrularimi soyluyor bilen varmi
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd თვის წინ
Viraj janvinin cesedini evinde dolapda mumyalanmış halde saklıyo.bu yüzden janvinin ruhu huzursuz.
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
Bugun jhanvi diye degil ananya diye bagirdi virajj ilk defa ananyadan nefret ediyor
mira yılmaz
mira yılmaz თვის წინ
abi sancayda geldi bes orjinal sia yok oda gelsin ya
Nuriye Demir
Nuriye Demir თვის წინ
Bay mükemmel Dobriyal 💕
Nuriye Demir
Nuriye Demir 29 დღის წინ
@mükemmel dobriyal Seviliyorsun canım bil dedim 🥰😘
mükemmel dobriyal
mükemmel dobriyal თვის წინ
Efendim
vldn dstn
vldn dstn თვის წინ
Bu güne kadar izlediğim en kötü Hint film psikoloji bozdu ya
vldn dstn
vldn dstn თვის წინ
@Salamhuzur Hjjsd evet teşekkürler
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd თვის წინ
@vldn dstn ola bilir .yaşın eyer küçükse dizideki olaylar sana ağır gelmiştir.kısaca güz masalı büyüklere ait bi dizi.
vldn dstn
vldn dstn თვის წინ
@Salamhuzur Hjjsd o senin fikrin ama ben böyle düşünüyorum belki benden büyüktürsun ve çok şey anliyodursun ama ben anlamıyorum
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd თვის წინ
Emin olki şuana kadar verilen en kaliteli ve en iyi hint dizisidi. tabiki diziyi kaliteli ve mükemmel yapan benzersiz viraj dobriyal karakteridir.
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
Bu gizemli komsu benim tuylerimi diken diken ediyor korku dizisi gibi olmus
Jhanvi Dobriyal
Jhanvi Dobriyal თვის წინ
Dimi yaa o kadını görünce bende çok ürküyorum aşırı tuhaf bakıyor
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
Uniyal her zamanki gibi viraj ve uniyal cok komikler ☺️
Jhanvi Dobriyal
Jhanvi Dobriyal 28 დღის წინ
@Tanu Abhi Shek Mera 😂😂
Tanu Abhi Shek Mera
Tanu Abhi Shek Mera თვის წინ
😁
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
Dedigim gibi oldu hafta sonu oynatmicaklar virajsiz iki gun napicam tekrar acip izlicem artik ya
Jhanvi Dobriyal
Jhanvi Dobriyal თვის წინ
@Fweyiogdgn Aqkkjfatjjkh 💜
Fweyiogdgn Aqkkjfatjjkh
Fweyiogdgn Aqkkjfatjjkh თვის წინ
@Jhanvi Dobriyal ismine kurban b
Jhanvi Dobriyal
Jhanvi Dobriyal თვის წინ
@Ananya Gosh bencede en mantıklısı 😅
Ananya Gosh
Ananya Gosh თვის წინ
Git tavana virajın resmini yapıştır uyandığın an virajı görürsün :)
ASLIHANIM SONSUZUM
ASLIHANIM SONSUZUM თვის წინ
@Jhanvi Dobriyal yaaa
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
Karanvir bohra sen muhtesem bir oyuncusun basarinin en ustundesin mimikler bakislar hareketler ve karaktere odagin oyunculugun emegin muhtesem ben seni tanidiktan sonra hic bir oyuncuyu begenmez oldum ve sevmez oldum sen iyiki varsin her zaman basarili olacagina inaniyorum sen cok seviliyorsun sana hersey yakisiyor ❤️❤️❤️
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd თვის წინ
Aynen
Jhanvi Dobriyal
Jhanvi Dobriyal თვის წინ
🌙❤
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
@Miran Aslan 🌺🌺
Miran Aslan
Miran Aslan თვის წინ
Kesinlikle KARANVİR BOHRA İyi oyuncu sana hak veriyorum
Thahaan Fan
Thahaan Fan თვის წინ
Şu dizinin eski aşk bölümlerine katlanmaya bile hazırım eskiye dönse keşke senarist mahvetti....
ASLIHANIM SONSUZUM
ASLIHANIM SONSUZUM 24 დღის წინ
@Эльвира Гешова İyiyim sen
Эльвира Гешова
Эльвира Гешова 25 დღის წინ
@ASLIHANIM SONSUZUM Merhaba aslihan abla nasilsin iyimisin abla
hea so fan wang so fan
hea so fan wang so fan 29 დღის წინ
Ayn bende artık izlemiyorum çok sıkıcı oldu
fatmatımatül kilimcil
fatmatımatül kilimcil თვის წინ
Aynen
ASLIHANIM SONSUZUM
ASLIHANIM SONSUZUM თვის წინ
Ayyyyynennnnne
Zeynep Uygun
Zeynep Uygun თვის წინ
Anaya kaşındı viraj kaşıdı bu kadar
Zeynep Uygun
Zeynep Uygun თვის წინ
@Ananya Gosh şenle alakası yok vol düşman oldun ina o düşmanlarına ne yapar onu neyi bilir
Ananya Gosh
Ananya Gosh თვის წინ
Bende kaşırım 😴
E D
E D თვის წინ
Viraj Dobriyal krallığı bittiyor
Fweyiogdgn Aqkkjfatjjkh
Fweyiogdgn Aqkkjfatjjkh თვის წინ
@Jhanvi Dobriyal kesk
Jhanvi Dobriyal
Jhanvi Dobriyal თვის წინ
@MERT BS Keşke Final mutlu sonla bitseydi
MERT BS
MERT BS თვის წინ
@ASLIHANIM SONSUZUM Nolduki
ASLIHANIM SONSUZUM
ASLIHANIM SONSUZUM თვის წინ
@MERT BS :(
MERT BS
MERT BS თვის წინ
Tabi filmin sonunda Dobriyal Hapse giriyor! 14 Yıl Hapis
mira yılmaz
mira yılmaz თვის წინ
dizi çoooook güzel ama seneryoyu keşke birbirine uydursanız
Kefaret 2. Bölüm
1:51:28
Kefaret
ნახვები 534 ათ.
Güz Masalı 77. Bölüm Fragmanı - 4 Kasım Çarşamba
01:18
Kanal 7 Dizileri
ნახვები 100 ათ.
Hercai 49. Bölüm
2:28:36
Hercai
ნახვები 426 ათ.
Sefirin Kızı 30. Bölüm
2:21:56
Sefirin Kızı
ნახვები 956 ათ.
Külkedisi Sindirella | FULL HD
1:18:59
MURAT FİLM
ნახვები 6 მლნ
Yasak Elma 87. Bölüm
1:39:24
Yasak Elma
ნახვები 613 ათ.
Sol Yanım 1. Bölüm
2:05:38
Sol Yanım
ნახვები 2,3 მლნ
Kırmızı Oda | 13. Bölüm | "SİL BAŞTAN"
2:23:56
Kırmızı Oda
ნახვები 3,2 მლნ
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 41. Bölüm
2:16:18
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
ნახვები 632 ათ.
Мой дом | серия 12
2:05:01
Турецкая драма - OGM
ნახვები 15 ათ.
Sen Çal Kapımı 20. Bölüm
2:24:18
Sen Çal Kapımı
ნახვები 2,7 მლნ
Купил БМВ на крыше
38:07
Мастерская Синдиката
ნახვები 776 ათ.
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 173. Bölüm
2:15:44
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
ნახვები 4 მლნ
Нашли МАСЛКАР в лесу...
38:40
Жекич Дубровский
ნახვები 2,9 მლნ
Как провести друзей в колледж
10:44
Трум Трум
ნახვები 492 ათ.
Brawl Stars Animation LOU (Parody)
9:01
LuoKho Brawl Stars Animation
ნახვები 661 ათ.