Güz Masalı 67. Bölüm Fragmanı - 22 Ekim Perşembe

  ნახვები 144,996

Kanal 7 Dizileri

თვის წინ

MASUM dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın; www.izle7.com/kanal7/kategori/masum-saathiya
GÜZ MASALI dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/guz-masali
AŞK BİR RÜYA dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/ask-bir-ruya
KÖRDÜĞÜM dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/kordugum-uttaran
DELİ DİVANE dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/deli-divane-bidaai
#Kanal7Dizileri #HintDizileri #Fragman
Kanal 7'nin yeni günlük Hint dizisi Güz Masalı - Dil se di dua 22 Ekim Perşembe tarihli 67. bölüm fragmanıyla izle7.com'da. Zengin, acımasız Viraj ve evlendikten sonra yaşadığı hayal kırıklığı ile baş etmeye çalışan Janvi’nin zorluklar içindeki hikâyesinin anlatıldığı ‘Güz Masalı’ izleyicilere duygu dolu anlar yaşatacak. Büyük bir aşkla başlayan Viraj ve Janvi’nin ilişkisi evlendikleri ilk günden itibaren değişmeye başlar. Viraj, evlenmeden önce Janvi’ye masal gibi bir hayat yaşatacağına dair sözler verir. Janvi’nin borçlar içinde yüzen yoksul ailesi, kızlarına Viraj gibi zengin bir iş adamının talip olmasına ilk önce çok şaşırsa da ilerleyen zamanlarda çok sevinir. Ancak hiç birinin Janvi’nin evlendikten sonra yaşadığı acılardan haberi yoktur. Viraj, evlendikleri ilk günden itibaren Janvi’yi garip davranışları ile huzursuz eder. Gün geçtikçe Viraj’ın gerçek yüzünü öğrenir. Viraj Janvi’ye hayatı dar etmeye başlar. Janvi’ye olan kıskançlığı Viraj’ı korkunç bir insana büründürür. Janvi’yi eve kapatır ve onun haberi olmadan hiçbir şey yapmasına izin vermez. Janvi’yi eve hapsetmekle kalmayan Viraj, eve kamera taktırır ve adım adım onu izler.
Janvi, yaşadığı işkenceyi annesine anlatmaya çalışsa da başarılı olamaz. Büyük umutlarla başlayan evlilik hayatı Janvi için işkence dolu günlere dönüşür. Janvi, Viraj’ın elinden kurtulabilmek için hem duygularını hem de gerçek kimliğini kaybetmek zorunda kalır. İlerleyen zamanlarda Janvi’nin hayatına giren Raghav, ona yaşadığı acı günleri unutturmayı başarabilecek mi?
Künye:
Orijinal adı: Dil se di dua Saubhagyavati Bhava
Yönetmen: Santosh Kohle, Prasad Govandi, İsmail Umarr Khan
Yapımcı: Vishal Vivek, Taruni Mathur
Senaryo: Anshuman Sinha, Bijesh Jayarajan, Anil Nagpal
Oyuncular: Harshad Chopda, Sriti Jha, Karanvir Bohra, Mala Salariya, Vinay Rohrra, Akanksha Juneja, Jaya Ojha, Sudha Chandran
Kanal 7 Facebook: kanal7
Kanal 7 Twitter: kanal7
Kanal 7 Instagram: kanal7
Kanal 7 TikTok: @kanal7

კომენტარები
Isabella Smith
Isabella Smith თვის წინ
Raghav'ı özledim
Tulay Calık
Tulay Calık თვის წინ
Gerçekten bu diziyi viraj için izliyorum ve Hint dizilerine aşığım😈
Gözde çöl
Gözde çöl თვის წინ
En azından viraj oyuncu olarak ortaya çıkması iyi oldu hem heyecanlı hemde çok güzel dizi seviliyorsun güz masali çok güzel izlerken güzel dopdolu güzel bir dizi harika tebrikler
BÜNYAMİN İlgün
BÜNYAMİN İlgün თვის წინ
cevap yaz tamamı VİRAJ DOBLİYAR NABER
Sıla Çevik
Sıla Çevik თვის წინ
Bu bölümde sia mabete gittiyinde o şarkıyı adamlar söylicene arkadan müzik olarak çalsa daha güzel olurdu
Nuriye Demir
Nuriye Demir თვის წინ
Ay virajjj ya harika rol yapıyorsun 👌
Pınar Akgul
Pınar Akgul თვის წინ
Hayır ölme lütfen ölme ölme ya ölme hayiiiiiirrrrr
Samet Mustafa eren eren
Samet Mustafa eren eren თვის წინ
Abi su nalet filmi kaldırın ya annem o film için benim le ilgilenmiyor
esin topci
esin topci თვის წინ
Göz masali ne zaman bittecek bilen varsa lütfen yorum yapsın
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
@esin topci O diziden nefret ediyorum
esin topci
esin topci თვის წინ
@Thapki bihan pandey! hmm iyimiş de bir garip aşk göz masalı bitince ozaman yayınlayacak
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
3 Kasım
eren kizil
eren kizil თვის წინ
Masum dizisi tv fragmanı verdi.ama youtube fragmanı vermediler daha.
Esma Cihan
Esma Cihan თვის წინ
Sev yeteri 😍 istiyoruz
yurttışı
yurttışı თვის წინ
Neden bu viraj bu kadar kötü 😏 ___________________________________ Bana abune olana 3 abune hediye 🎁
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
Oldum
yurttışı
yurttışı თვის წინ
@Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir tsk 3 abune verim ? Dimi ?
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Abone oldum 😊
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Çünki Deliiu
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş თვის წინ
Kanal 7 nin iki tane kanalı var hangisi gerçek bu mu bilen söyleyebilirmi
Deniz Cagrı
Deniz Cagrı თვის წინ
I Will love you so long as l live Karanvir...
Deniz Cagrı
Deniz Cagrı თვის წინ
💘💟💘Viraj...
HASAN BEKİL
HASAN BEKİL თვის წინ
Geridöndum canvi
Eylül Tütüncü
Eylül Tütüncü თვის წინ
Ragav ölüyo bu bolum de siya viraja silah çekiyor
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
Ayn
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
İyi yapiyor
Eylenceli birisi
Eylenceli birisi თვის წინ
Bu Viraj hiç deyismiyicek😏
barvi ve emili
barvi ve emili თვის წინ
Elinize salik duygulandim ama ragavin viraci dovmeseyde içim deki yaqlar erimezdi oooh be dunya varmisya
VİRAJ DOBRİYAL
VİRAJ DOBRİYAL თვის წინ
SİZE NEDEMİŞTİM AHMAK TAMİRCİ EVET KAVGA BAŞLADI YİNE BEN KAZANİCAM HA BİDE UNİYALDA OLSAYDI BİRAZ GÜLSEYDİK
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
@VİRAJ DOBRİYAL Tmm ya. Bilseydin şaşardım zaten!
VİRAJ DOBRİYAL
VİRAJ DOBRİYAL თვის წინ
@Thapki bihan pandey! bilmiyom
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
@VİRAJ DOBRİYAL Heyy sana diyorum uniyale noldu?
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
@VİRAJ DOBRİYAL Uniyale tokat atmanı çok özledim yaa
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
@VİRAJ DOBRİYAL 😊
Hacer Tural
Hacer Tural თვის წინ
Viraj iyi olmuş o nasıl güzel konuşma eski haline göre
Hatice Bulut
Hatice Bulut თვის წინ
yarın akşam ki bölümde-raghav oluyor
Yıldız Tv Ansari
Yıldız Tv Ansari თვის წინ
Omg aman tanrım çok heycanlı bu arada ben tekwando Ya gidiyorum ve bugün tekwando sınavı var yani bilmeyenler için söylim kuşak veriyolar be mavi kuşak olucam çok heycanlıyım bana şans dilermisiniz 😋☺😮☹🐱🤩
Nehir. X
Nehir. X თვის წინ
Dizinin bitmesine o kadar az zaman kaldı ki :(
Gamze Aktas
Gamze Aktas თვის წინ
Evet
Gamze Aktas
Gamze Aktas თვის წინ
Midem bulandı çok kötü hamam böceyi yemek işimiz yok b9cekyek ıyyyyyyy
Gamze Aktas
Gamze Aktas თვის წინ
Evet öyle tmmmm güzmasalı çok seviliyorsun kanavir bora çok yakışıklısın yaaaaaaaa
Gamze Aktas
Gamze Aktas თვის წინ
Sogol abla
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
Evet yaa
Gamze Aktas
Gamze Aktas თვის წინ
Aynen öyle ahhhhhhhhh
Xedice Quliyeva
Xedice Quliyeva თვის წინ
Benim anamadigim su ragbendira arabandan mi kacdi amma oyanlizdi nasil olur ilk polis arabandan kacim kendi arabasina mi bindi noldu ?🤨🤔🤔🤨 allah koyarsa insallah bu aksam oyrenicez amin!!!🙏🙏🙏hayranlara sesleniyorum burdan hepiz buyuk gucnen sabir gosterdik yene gosterelim
Xedice Quliyeva
Xedice Quliyeva თვის წინ
Varya iyki herseyi duydu ragbendirada sia da cezalarini verdi ve sia guzel laflar etdi aferim sana sia aferim sana ragbendira👍👍👍👍😊😊😊😀😀😀😀😍😍😍😻😻😻❤❤❤❤❤
Xedice Quliyeva
Xedice Quliyeva თვის წინ
@Thapki bihan pandey! tamam😁😁😁😁😁
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
Tmm sakin 😅
Xedice Quliyeva
Xedice Quliyeva თვის წინ
BU bolumde fragmandan elave neler olacak bir tamin varmi lutfenn asada yazin yorumum altina🙏🙏🙏🙏👍👍👍👍😊😊😊😊
Manish Goplani hayatım
Manish Goplani hayatım თვის წინ
Ay bu bölümde ragav ölüyor 😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭 uhey bunu da mı görecektik
gamer king
gamer king თვის წინ
Selamm
hint diyarı
hint diyarı თვის წინ
sonunda en cok bekledigim bolum
Maysa Gurbanowa
Maysa Gurbanowa თვის წინ
Virajda hastanede ölseýdi dizide bitseydi iýidi. Ragav we Sia için mutlu son olurdu. Ikisininde ölüp virajin ölmesi hiç iý olmamiş zavallı janvi viraj ýüzünden jehennemi bu dunyada ýaşadi hiç mutlu olamadi
mükemmel dobriyal
mükemmel dobriyal თვის წინ
Jhavni en kısa zamanda benim olucaksin seni çok seviyorum aşkım 🥰❤️
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
@mükemmel dobriyal Ya tmm sen bişey yazma oldu mu! 🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
@mükemmel dobriyal Ya o zmn whatsappa gel! 😒
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
@mükemmel dobriyal Emin misin 😒
mükemmel dobriyal
mükemmel dobriyal თვის წინ
@Thapki bihan pandey! ya burası mesajlaşma yeri değil😂😂😂
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
@mükemmel dobriyal Yaa cevap ver! 😭
MÜKEMMEL DOBRİYAL
MÜKEMMEL DOBRİYAL თვის წინ
Dur sen ragav o yumruğun hesabını viraj seni sianın kucağına tahtalı köyü boylamış olarak verecek.
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
Hmm🙄
Seyhun Dalaman
Seyhun Dalaman თვის წინ
YA BU DİZİLERDE DRAMA EKSİK OLMUYOR XD
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Dun akşam Tatlı belanın fragmanını verdilər bu dizu bitdiyində Tatlı bela vericek 💙
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Viraj sen soyluyordun Chavni yoksa Virajda yok sımdi Sia sonsuza kadar Ragavin ve sana bunu içdən soyluyirum seennnn kalbeetttdddinnnnnn😂😂😂☝️☝️☝️
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Yuruuu Ravav sonsuza kadar senin arkandayim Viraji mahv edin☝️💙
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
@MÜKEMMEL DOBRİYAL o, ne demek kicagina veriyor Ragav olucekmi diyorsun Olsun Ragav olsde bizik için hep kazanan güclü və Siaya yakisan biri olarak kalicak Viraj ancak kötü, gerizeklali ,ve ən önəmlisi delii olarak kalicak NOkTAa☝️
MÜKEMMEL DOBRİYAL
MÜKEMMEL DOBRİYAL თვის წინ
1 kaç bölüm sonra sianin kucağına veriyor ragavı içiniz rahatlasın
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Kaç günüdür Sinirlenmiyordum Viraj geri döndü bu akşam ki bölümdə çok sinir gecirdim offf😣😟
BÜNYAMİN İlgün
BÜNYAMİN İlgün თვის წინ
VİRAJ TAKIM ARKADAŞININ BEN VİRAJ DOPRİYAL SENDE BENİM GİBİSİN
TaP_TaP_ TaP_TaPKi
TaP_TaP_ TaP_TaPKi თვის წინ
Raghav co co cok iyi insandir Viraj se se sen onun atilan tirnagi bile olamazsin
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Çok dogru👍
Marixuana Music سهیل محمدی ➊
Marixuana Music سهیل محمدی ➊ თვის წინ
"Umarım, Ailen Uzun Yaşar" "Umarım, İstediğin Şey Gerçek Olur" "Umarım, Sevdiğine Kavuşursun" "Umarım, İstediğin Arzular Gerçek Olur" " Umarım, Corona Çok Hızlı Bir Zamanda Biter" ( 2722 Aboneyim 2890 Yaparmıyız? )
TaP_TaP_ TaP_TaPKi
TaP_TaP_ TaP_TaPKi თვის წინ
Vi vi viraj sende hic utanma yokmu
Sefa Sahin
Sefa Sahin თვის წინ
Ragabendıra yaa iyilikle ver canvimi yada ben seni diskalifiye edip kendim alirim .😘
İlayda
İlayda თვის წინ
Sonu hiç güzel değil şimdiden kötü bir sona hazır olun
ipek aslı
ipek aslı თვის წინ
Bu dizide çok saçmaladı
MY HOMELAND
MY HOMELAND თვის წინ
Raghavın öldüyü bölüm değilmi bu? 🥺🥺🥺🥺
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
Yok. Ragav yarınki bölüm ölecek
Şeyma
Şeyma თვის წინ
Virajı seslendiren kim? Bilen var mı bulamadım da merak ettim 😊
Məcid Hüseynov
Məcid Hüseynov თვის წინ
@Şeyma ne demek ne zaman isterseniz👍🏻😊
Şeyma
Şeyma თვის წინ
@Məcid HüseynovDediğim gibi uzun zamandır arıyordum. Tekrar teşekkürler. 😊🤲
Məcid Hüseynov
Məcid Hüseynov თვის წინ
@Şeyma ne demek arkadaşım. Ben zaten tahmin etmiştim 💖😌
Şeyma
Şeyma თვის წინ
@Məcid Hüseynov Aaaaa evet dinledim ve o sanırım. Çok teşekkür ederim uzun zamandır arayıp bulamamıştım 😊👏
Məcid Hüseynov
Məcid Hüseynov თვის წინ
Raghavı deyil ama Bence viraj ONUR AKGÜLGİL yani bence
Viraj Dobriyal
Viraj Dobriyal თვის წინ
.
Ray pm
Ray pm თვის წინ
Ragav ve ailesinden çok sıkıldım vallahi ne güzel ilk bölümlderde olay sadece viraj ve jhanviyle ilgiliydi şimdi her şeyin içine sıçtılar
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Ve sizde Şiddete evet diyorsunuz alkisliyirum sizi pravooo👏
Faruk
Faruk თვის წინ
Bununda da iyice suyunu çıkardılar yani, lastik gibi uzattıkça ızatıyorlar, hele o 15 dakikalık reklamlar verem etti beni 😡
javni vs siya javni vs siya
javni vs siya javni vs siya თვის წინ
Viraj ragavi ve siyayi öldürdükten sonra bende yoluma giderim der ve kendini cezalandirir
Helly _ Prensesim
Helly _ Prensesim თვის წინ
Virajın raghavı öldurmedigini 1000 kere söyledim
Viraj Dobriyal
Viraj Dobriyal თვის წინ
HERŞEY BİTİCEK HAHA PİŞMAN OLACAKMIYIM YAKINDA GÖRÜCKSİNİZ BENİ SEVENLER VAR OKADAR RAGAVI KURTAMAYA ÇALIŞTIM ÂMÂ ÖLDÜ HERKEZ SUÇU BANA ATTI BAYYY
Viraj Dobriyal
Viraj Dobriyal 27 დღის წინ
@Helly _ Prensesim benim soy adım doğru sen bilmediğin için velet
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
Bay mükemmel Dobriyal
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
Hahaha
Helly _ Prensesim
Helly _ Prensesim თვის წინ
Sen bi soy adını güzel yaz sonra ne yapıcaksan yap
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
Cok uzgunum ki son 11 bölüm 💔
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
@Helen Mond kesinlikle 😪
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
@Helen Mond keske daha da uzun bolum oynasaydi ama hindistanda 375 bolum oynadi keske viraj jhanvi mutlu olsaydi ama olaylari cok uzatmamalarini seviyorum hersey yerinde ve aciga cikiyor hic bisey gizli sakli kalmiyor yada uzamiyor ama en iyi hint dizisi gercekten guz masali harika bu dizi cok etkileyici her sahnesi
gökhan yokuş
gökhan yokuş თვის წინ
Bu yumruğun cezası büyük olacak 🔥🔥
Aysna. A
Aysna. A თვის წინ
Raghaaaaavvvvvvvvvvvvvv
Simay Ay
Simay Ay თვის წინ
Ragav ve sia olurse dizinin tadi tuzu kalmazzz yaa guzelim diziyi ne hale getirdilerr viraja birini bulsaysi S enaristt ragrav ve sia yi rahat birakirdiii o fff ölmesi ragavvv ve sia olamazzzz😭😭😭😭
Simay Ay
Simay Ay თვის წინ
Ragrav ve sia olmesin yaaa bu ne saçmalık gerçek hayatta olduğu gibi dizilerdede kotuler kazaniyorr bu nu mu anlatmaya çalışıyor senaristt
İlayda Yılmaz
İlayda Yılmaz თვის წინ
@MELEK BUDAK büyuk ihtimalle 76.bölümde final olacak
MELEK BUDAK
MELEK BUDAK თვის წინ
Ne zman final
Simay Ay
Simay Ay თვის წინ
Viraj keske çocuk olarak kalsaydin artik anlaaa sia seni sevmiyor sevmiyor niye senle tekrar olsun yine şiddet uygula diye mi hayatını cehenneme ceviriyorsunn ragavida oldurcen vicdansız 😠
Simay Ay
Simay Ay თვის წინ
@Helly _ Prensesim bu arada viraj kotu olmasına rağmen seviyorum oyunculuğu cook iyi ama janvi ve ragrav yaptiklari da sinir ediyor beni 😏
Simay Ay
Simay Ay თვის წინ
@Helly _ Prensesim kavacık sen kucuksun snlamiyorsun böyle şeyleri buyuyunce anliycagin dusunuyorum😊
Simay Ay
Simay Ay თვის წინ
@Helly _ Prensesim kavicim ben ne diyorum sen ne diyorsun janvininde hatasını varr tabii virajda evlenmek gibisi viraj psikopat ruh hastasi biri onun ne yapılacağı belli o lmazz öfkesine hakim olamıyor bebegi istemeden de olsa o öldürdü öfkesine hakim olamadı janviyi itti janviye düşünce bebek oldu yani bence o bebek ne olursa olsun yine olcekti viraj kotu biri sinirkerine hakim olamiyor bebeğe yine bi şey olacaktık zaten viraj bebeğin erkek olmasını istiyordu mesela kiz dosyasi sağ birakirmiydii o çocuğu yine bi şey yapardı yanii😒
Helly _ Prensesim
Helly _ Prensesim თვის წინ
@Simay Ay edit : janvi nin da suçu var o bu eve gelmeseydi, rananın kim olduğunu öğrenmeseydi raghav şuan hayattaydı ve janvi viraj la birlikte olsaydı yine hamile olucakı zaten janvi hamileyken viraj ona bisey yapmıyordu ....... ama janvi hamileyken bebeğin ölümü kaza idi viraj bilerek bişey yapmadı
Simay Ay
Simay Ay თვის წინ
@Helly _ Prensesim ben sandım viraj öldürüyor neyse sonuçta bütün bunlar viraj yüzünden olduu siayi da viraj öldürecek psikopat ruh hastasi yaa bu viraj😟
Dunya Abdullayeva
Dunya Abdullayeva თვის წინ
Raghava üzülüyorum😢
BÜŞRA ESRA POLAT DİLER
BÜŞRA ESRA POLAT DİLER თვის წინ
Geldik ragavın oldüğü bölume
Sümer Aydın
Sümer Aydın თვის წინ
Akşam yemeği menümüz hamam böceği virajın dönmesini kutlayacaz🕷️🧑
Dinçer Santor
Dinçer Santor თვის წინ
yaw kardeşim lütfen şu diziyi biraz ileriye alın ya uykum geliyor izleyemiyorum rica ediyorum
esin topci
esin topci თვის წინ
Aynen katılıyorum valla
Sonsuza Kadar ThaHaan
Sonsuza Kadar ThaHaan თვის წინ
Bu viraj manyağından tiksiniyorum jhanviye o kadar sıkıntı cektirdi hala da bıkmadı😢
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
tuylerim diken diken oldu bu bolumde hem muzikler hemde virajin kendini sorgulamasi yaptiklarinin hata oldugunu dusunmesi cok ama cok etkiledi beni
Jns Yrsl
Jns Yrsl თვის წინ
Evet ilk defa Viraj kendini sorguladi.
melike. özlem Adalı
melike. özlem Adalı თვის წინ
Çook. Saçma. Filim
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
İlk bölümleri çok daha güzeldi. Ama şimdi saçmaladılar.
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
Oh be sonunda dizi eskisi gibi cok mukemmel cunki mukemmel dobriyal geri döndü ❤️
Aslı Şah
Aslı Şah თვის წინ
Ragav çok iyi biri. Dizinin son bölümünde viraj ölmeli ragav ve siya mutlu olmalıydı. Viraj tam bir pisikopat
BÜŞRA ÇiÇEK
BÜŞRA ÇiÇEK თვის წინ
Final tarihi ne zaman bilen var sa söylerse sevinirim çünkü çok merak ettim ya
Helly _ Prensesim
Helly _ Prensesim თვის წინ
3 Kasım
Seher Savaş
Seher Savaş თვის წინ
Iyiler neden ölüyor. Raghav ölmesin. :(
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
Bu aksamki muzikler cok guzeldi dizi viraj sayesinde anlamli
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd თვის წინ
@Gizem Mm her kes bir birine sayqı duymalı o başka .amma ben onun bu dünyadakı yaşamındansa ahiretini düşünüyorum.ALLAH tarafından ilk yaratılan insandan bu yana her zaman var olan İslam dini olmuştur.tek tanrı var oda ALLAHdır.o biri sahte dinler cahil insanlar tarafından yaratılmıştır.ve biz sadece Kur'an'ı kerimden sorqulancaz.çünkü hiç deyiştirilmeyen ilahi kitab Kur'an'ı kerimdir. inşaALLAH Karanvir hidayyete erir.ben onun sonsuzadek cehennemde azab cekmesini istemiyorum.
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
@Salamhuzur Hjjsd evet dini hinduzim ama bizim dinimize saygi duyuyar muslumanlara ve inaniyor tabikide keske evet musluman olmasini isterdik ama saygi duyuyoruz cok harika bir oyuncu ve her zamanda parlicagina inaniyorum her zaman izlicem onu begenerek ilgiyle onsuz anlamsiz dizi ❤️
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd თვის წინ
@Gizem Mm aynen. bende onu tanıdıktan sonra bi zamanlar sevdiyim aktörler bile bana yeteneksiz tipsiz yapmacık gelmeye başladı.severek izlediyim dizilerden zevk almaz oldum.bu nasıl bi adam.ne yapdın bize Karanvir bohara diye yüzüne haykırmak istiyorum.amma malesef onun bizden hiç haberi bile yok,kendi kendimize gelin güvey oluyoruz🤪😁 ve ne qaripki, sadece onun olduğu dizileri ve filmleri izlemek istiyorum.ben onun müsülman olması için ALLAHA dua ediyorum .inşaALLAH bi gün dualarım kabul olur.çünki onun sonsuzadek cehennemde azab çekmesini istemiyorum.ALLAHA şirk koşmak ALLAH katında baışlanmaz bi günahtır .ancak tövbe edip ALLAHTAN af dileyip kalben inanarak müselman olursa RABBİM onu bağışlar.inşaALLAH Karanvir bohra hidayyet erir.amin
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
@Salamhuzur Hjjsd kesinlikle sonuna kadar dogru karanvir bohra Olmasa anlami olmaz bir insan bu kadar guzel oyunculuk yapamaz harika bir adam hareketleri mimikleri ben bu diziyi izledikden sonra normal dizi izleyemez oldum cidden
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd თვის წინ
Evet güz masalı virajsız standart sıkıcı aşk dizisi gibiydi.virajı çok az gösteriyodular ve bu yüzden izlemek bile istemiyodum.dizinin baş rolü viraj geri döndü ve dizi yine eski kalitesine kavuşdu.
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER თვის წინ
~KARANVİR BOHRA ~SANA BU BÖLÜM BAŞARILI OYNADI DEMEYE GEREK YOK ÇÜNKÜ SEN HEPP BAŞARILI OYNUYORSUN 💌🙏🏽 ✅ OYUNCULUĞUNUN BAŞARISININ ENNLERİNDESİN ❤️ ❤️ ❤️ ÇOOOOOOOOOOKKK RENKLİ 1⃣ KARAKTERSİN 🙏🏽 ✅ ÇOOOOOOOOOOKKK BAŞARILI 1⃣ OYUNCUSUN 🙏🏽 ✅ ROLÜNE ODAKLANIYOR YAŞIYOR VE YAŞATIYORSUN HARİKAAA 👌🏽 👍🏽 🙏🏽 ✅
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER
DİVYANKA TRİPATHİ HİNT KLİPLER თვის წინ
@Miran Aslan 🙏🏽 ✅
Miran Aslan
Miran Aslan თვის წინ
Sana hak vermemek Elde değil
Zuleyxa Ehmedova
Zuleyxa Ehmedova თვის წინ
viraj ❤
Murat Yilmaz
Murat Yilmaz თვის წინ
Efsane gir dundu😁
Şahanə Əhmədzadə
Şahanə Əhmədzadə თვის წინ
Ya yani Raghav bu bolumdemi olucek off ya neden hep iyiler oluyor ki😞
arda arda
arda arda თვის წინ
Bu ragav ne salak yav hayatlarını karartan virajı düşünür oldu şimdi at gitsin sanane ne cehenneme giderse gitsin manyak sen güzel karınla mutlu olmaya baksana
Gül Ağılgat
Gül Ağılgat თვის წინ
Neden Viraj çocuk kalmadı ki çok tatlı ve iyiydi. Kaviye yardim etmesi ve tabuta girmesi falan çok üzücüydü. Özelliklede nefes alamıyorum ragav nerdesin beni kurtar demesi çocuk akliyla.Guzeldi baya😎😘
FATMA DEMİRKAYA
FATMA DEMİRKAYA თვის წინ
Viraj döndü diye sevinenler,, hadi hamam böceği yiyerek kutlayın bu haberi 😂😂😂 Afiyet olsun 🤣🤣🤣
FATMA DEMİRKAYA
FATMA DEMİRKAYA თვის წინ
Zıkkımın kökünü de yersiniz o zaman 😂😂😂😂
FATMA DEMİRKAYA
FATMA DEMİRKAYA თვის წინ
@Helly _ Prensesim Söyle tatlımm 😘
Salamhuzur Hjjsd
Salamhuzur Hjjsd თვის წინ
@Gizem Mm aynen
AySu AlBaYrAk
AySu AlBaYrAk თვის წინ
@_o_o_o_o_ vegan degil baksana hamamam bocu yiyo
AySu AlBaYrAk
AySu AlBaYrAk თვის წინ
viraj en sevdigim
AŞKİM AŞKİM
AŞKİM AŞKİM თვის წინ
Şu hint dizilerinde de illaki başrol oyunculari olucek sonlara dogru hep saçmalıyorlar
Helly _ Prensesim
Helly _ Prensesim თვის წინ
İçça Ahem Raşi Anjali Raghav Sia Bülbül Anandi Bıhan SİZ NEDEN ÖLDÜNÜZ YA 😭
Gül Ağılgat
Gül Ağılgat თვის წინ
Bu bolümdeki şu yer çok güzeldi. Saxendra Viraja benim istediğim insanları öldür ve burada krallar gibi yasa diyor. Ama Viraj o insanları öldürmek yerine beni bırak seni kimseye söylemeyeyim diyor. ( Buradaki öldürülecek kişilerin Sing ailesi olduğu belli bence) Ve sonra 1 yıl elektrik alıyor . Viraj ilk defa Viraj olarak iyilik yapıyor bence 😍😎
Iffet Aslan
Iffet Aslan თვის წინ
Filimi sevenler yoruma ozaman 😉👈
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Ben 😭👍
Cenk Çınar
Cenk Çınar თვის წინ
filmi sevmiyenmiii var
Iffet Aslan
Iffet Aslan თვის წინ
Arkadaslar yorum yokmu😢
Öznur Örün
Öznur Örün თვის წინ
Evde ilk defa bayram kutlayacaklar o zamanda Raghav ölecek
mira yılmaz
mira yılmaz თვის წინ
bayram değil raghavla siayın kına gecesiymiş
E D
E D თვის წინ
Sonunda sing ailesi teker teker azaliyor ilk once değiv sonra komal ve raghav .....
Abdullah Yıldırım
Abdullah Yıldırım თვის წინ
Hayır virajı hiç sevmiyorum
E D
E D თვის წინ
Hamam böceği cok lezzetli
javni vs siya javni vs siya
javni vs siya javni vs siya თვის წინ
Bu viraj habazizini kaybetikten sonra 40 ayak yedi Çaba gercekmiyidi bu 3 üncü yani yinede üzülüyorum viraja 1 tane bile ailesi yok önce anesi sonra eski javni
Sonsuza Kadar ThaHaan
Sonsuza Kadar ThaHaan თვის წინ
😝😝😝
mükemmel dobriyal
mükemmel dobriyal თვის წინ
😂😂😂
Emre
Emre თვის წინ
Iyyyy
Uğur Baş
Uğur Baş თვის წინ
Tatlı bela Bıçak sırtı Aşk bi rüya Güz masalı Masum İkimizin yerine Yalancı bahar Kördüğüm Deli Divane Sev yeter Bir Garip Aşk 🥳🥳🥳
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
Güz masalı
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Sev yeter 💙tatlı bela 💙aşk bir ruya 💙
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
Bu aksamki bolumde viraj kendi hatalarini sorguluyor ve hosuma gitti benim yuzumdenmi boyle oldun dedi jahanviye yavas yavas anliyor hatalarini
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
@Yusuf bendeee 💔
Yusuf
Yusuf თვის წინ
@Gizem Mm Bu gece uyuyamayacağım...
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
@Yusuf benide tuylerim diken diken oldu bu bolumde hem muzikler hemde kendin sorgulamasi cok ama cok etkiledi beni
Yusuf
Yusuf თვის წინ
ve hatalarını anlaması beni hem sevindiriyor hem de ağlatıyor neden evliyken değil de şimdi...
E D
E D თვის წინ
Ahmak ! Raghav bana sen ne hakla vurursun seni mahfedicem raghav !! Geri döndüm ......
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Virajj kabull et sen kalbettddinnn Ve Ragav olsede hep o, iyi, ve güclü,ve kazanddiiii sen kall kalbettdddinnnn 😂😃
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
@Muhammed Mustafa Özmen evet
Helly _ Prensesim
Helly _ Prensesim თვის წინ
@E D amca Karnım ağrıdı ya😂
E D
E D თვის წინ
@Muhammed Mustafa Özmen hahaha cok sevdiniğiniz raghav oldu
Muhammed Mustafa Özmen
Muhammed Mustafa Özmen თვის წინ
Kesmiyorum ben doğruyu sölylüroum tamam mi sen kes asıl VİRAJ MÜKEMMEL DOBRİYAL
ruki şn
ruki şn თვის წინ
En azından bu bölümde virajın oyunu hemen ortaya çıktı. Bu yüzden seviliyorsun güz masalı 😏
Xedice Quliyeva
Xedice Quliyeva თვის წინ
Evet yaaaa😊😊😊😊👍👍👍👍👍👍
Melis Aktaş
Melis Aktaş თვის წინ
Gıcık viraj 😩😩
Awlwk Kqakakak
Awlwk Kqakakak თვის წინ
Her ne kadar kötü olsanda seni seviyoruz bay mükemmel viraj dobriyal 😎 😈 😈
tapasya rathod pratp sing rathod
tapasya rathod pratp sing rathod თვის წინ
😆😆
saraydaki mücevher Buğurcu
saraydaki mücevher Buğurcu თვის წინ
Viraj geldiii
Sahra Alparslan
Sahra Alparslan თვის წინ
Dizi finale az kaldı 😭
hobbim . el sanatı.toxumaq
hobbim . el sanatı.toxumaq თვის წინ
Viraj geri döndü diziye renk geldi.
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
Evet renk geldi ama Siyah renk geldi 😣
hobbim . el sanatı.toxumaq
hobbim . el sanatı.toxumaq თვის წინ
@mükemmel dobriyal aynen
mükemmel dobriyal
mükemmel dobriyal თვის წინ
Tabikkide ben olmasam asla dizinin rengi olmaz !
Zeynep Demir
Zeynep Demir თვის წინ
Dizi final olunca hangi dizi vereceksiniz acaba tatlı bela verin lütfen kanal 7di rica ediyorum
İrem Yıldızhan
İrem Yıldızhan თვის წინ
Bir garip aşkı da verebilirler😊
Helly _ Prensesim
Helly _ Prensesim თვის წინ
Viraj amca neden bardağını bana sildirdin hem o sabun gibi şeye ne gerek vardı sundar abi pis olabilir ama ben MÜKEMMELİM
fso !!!
fso !!! თვის წინ
@Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir gulmedım kı 🤧
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
@fso !!! niye guldun
fso !!!
fso !!! თვის წინ
@Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir 😄
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir
Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir თვის წინ
@fso !!! 😊
Helly _ Prensesim
Helly _ Prensesim თვის წინ
@Üzeyir Mehdizadə Official Üzeyir 😍
Abbas Haciyev
Abbas Haciyev თვის წინ
Viraj is king !
Viraj Dobriyal
Viraj Dobriyal თვის წინ
Geri dönmek mükemmel! Jhanvi canım o eski günler geri dönücek canım! Özlemişim. Ve o tamircii aramızdan çekilme vaktin geldi!
Bade Barlas
Bade Barlas თვის წინ
@Emine Demirci kavga falan yok ortada üfff yaaa
Bade Barlas
Bade Barlas თვის წინ
Kavga etmiyoruz ayrıca bu sizi pek ilgilendirmez
Emine Demirci
Emine Demirci თვის წინ
Neden kavga etmeye başlıyor sunuz
Bade Barlas
Bade Barlas თვის წინ
@Muhammed Mustafa Özmen olmaz allaha inananlara birsey
Thapki bihan pandey!
Thapki bihan pandey! თვის წინ
Öff
Aslı yılmaz
Aslı yılmaz თვის წინ
Viraj gene hamam böceği yedi ıııg🤐
Gizem Mm
Gizem Mm თვის წინ
Cips gibi 😀
Elif köseler
Elif köseler თვის წინ
Elinde olduğunu anlamadınmı
Güz Masalı 69. Bölüm Fragmanı - 24 Ekim Cumartesi
01:13
Kanal 7 Dizileri
ნახვები 192 ათ.
Güz Masalı-Ragav💝Jhanvi Klip
04:13
Purple Sea
ნახვები 85 ათ.
Menajerimi Ara 14. Bölüm
2:14:55
Menajerimi Ara
ნახვები 1 მლნ
Napoli 1-3 Milan | Milan reclaim the top spot! | Serie A TIM
4:14
Serie A
ნახვები 4,1 მლნ
Güz Masalı 66. Bölüm Fragmanı - 21 Ekim Çarşamba
01:09
Kanal 7 Dizileri
ნახვები 110 ათ.
Güz Masalı 68. Bölüm Fragmanı - 23 Ekim Cuma
01:18
Kanal 7 Dizileri
ნახვები 182 ათ.
Güz Masalı 56. Bölüm Fragmanı - 11 Ekim Pazar
01:06
Kanal 7 Dizileri
ნახვები 169 ათ.
Hercai 50. Bölüm
2:19:51
Hercai
ნახვები 1,4 მლნ
Güz Masalı 72. Bölüm Fragmanı - 27 Ekim Salı
01:11
Kanal 7 Dizileri
ნახვები 144 ათ.
Güz Masalı 70. Bölüm Fragmanı - 25 Ekim Pazar
01:11
Kanal 7 Dizileri
ნახვები 195 ათ.
Menajerimi Ara 14. Bölüm
2:14:55
Menajerimi Ara
ნახვები 1 მლნ
Napoli 1-3 Milan | Milan reclaim the top spot! | Serie A TIM
4:14
Serie A
ნახვები 4,1 მლნ
İKİNCİ EL TELEFON TAMİRİ! (2500TL'yi 5000TL YAPMAK!)
25:37
Orkun Işıtmak
ნახვები 2,2 მლნ
Alev Alev 6. Bölüm Fragman
0:56
Alev Alev
ნახვები 473 ათ.
Kefaret 3. Bölüm 2. Fragmanı
1:06
Kefaret
ნახვები 256 ათ.