Bir Garip Aşk 11. Bölüm Fragmanı - 10 Kasım Salı

  ნახვები 130,272

Kanal 7 Dizileri

22 დღის წინ

BİR GARİP AŞK izisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/bir-garip-ask
MASUM dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın; www.izle7.com/kanal7/kategori/masum-saathiya
GÜZ MASALI dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/guz-masali
AŞK BİR RÜYA dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/ask-bir-ruya
KÖRDÜĞÜM dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori/kordugum-uttaran
#Kanal7Dizileri #HintDizileri #Fragman
Sevilen Hint dizisi Bir Garip Aşk 10 Kasım Salı tarihli 11. bölüm fragmanıyla izle7.com'da. Bir Garip Aşk’ta Arnav bayılmak üzere olan Khushi’yi son anda yakalar. İkili arasındaki nefret yerini tuhaf duygulara bırakmaya başlamıştır. Manaroma, Akash’ın seçimleri konusunda endişelenirken Devyani de Lavanya’yı torunundan uzaklaştırmak ister.
11. Bölüm
Khushi’nin uzun süre ayakta hareketsiz kaldığını gören Arnav, onun bayılacağını anlayınca hemen yakalar. İkili uzun süre birbirlerine baksalar da tek laf etmez. Manaroma, Khushi ile birlikte gelen Payal’in oğlu Akash’ın etrafında çok fazla dolaşmasını istemez. Shyam ise Anjali’ye verdiği sözü yerine getirmek için işlerinin olduğunu söyleyerek halanın yanından ayrılır. Eve döndüklerinde Payal, Khushi ile Akash hakkındaki düşüncelerini paylaşır. Devyani ise Arnav’ı Lavanya’dan uzak durması konusunda bir kez daha uyaracaktır. Ertesi gün Khushi, Arnav’ın ofisine gitmek zorunda kalır. Ofiste neler olacak? Arnav ve Khushi bir kez daha karşılaşacak mı?
Barun Sobti ve Sanaya İrani’nin unutulmaz dizisi Bir Garip Aşk tüm bölümleriyle izle7.com'da.
Künye;
Yönetmen: Arshad Khan, Lalit Mohan
Oyuncular: Barun Sobti, Sanaya Irani, Vishesh Bansal, Daljeet Kaur Bhanot, Abhaas Mehta, Deepali Pansare, Akshay Dogra
Yapımcı: 4 Lions Films
Orijinal Adı: Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon?
Ülke: Hindistan
Yapım Yılı: 2011

Kanal 7 Facebook: kanal7
Kanal 7 Twitter: kanal7
Kanal 7 Instagram: kanal7
Kanal 7 TikTok: www.tiktok.com/@kanal7

კომენტარები
zoya zoya
zoya zoya 8 დღის წინ
Bir qarip aşkın yeni sezonunu verirmisiniz
Abdul Sanmed Dogan
Abdul Sanmed Dogan 20 დღის წინ
Aşk bir rüya çıksın
Abdul Sanmed Dogan
Abdul Sanmed Dogan 20 დღის წინ
Aşk bir rüya çıksın diyenler lik atsın
İrem Gülmez
İrem Gülmez 20 დღის წინ
Romantik sahnelerde çalan fon müziğini duyunca bir an tuhaf oldum(özlemişim Kushi&Arnav ve olaylar 🤩🤗😄😌😏❤️)ne kadar izlemiş olsam da fragman veya kliplerine bakarak kaçamaklar yapıyorum hâlâ...👻
Şaziye Aslan
Şaziye Aslan 20 დღის წინ
rrrrrrr
Şaziye Aslan
Şaziye Aslan 20 დღის წინ
bir ve
Kezban Toprak
Kezban Toprak 20 დღის წინ
Ya bunun türkçe bölümleri nasıl izleniyor
irem k___
irem k___ 20 დღის წინ
0:07 azına vura vura seviceksin kdkdkdkdkdkdkdkdkd
Tamta Maglaperidze
Tamta Maglaperidze 21 დღის წინ
Duzeltir misiniz. Bolumleri Bu salı bolum fragman deil duku bolum
Zeynep Demir
Zeynep Demir 21 დღის წინ
Bir garip aşk bitince ah kalbim verdiniz bitince tatlı bela verin lütfen kanal 7di rica ediyorum lütfen 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Duygu Biricik
Duygu Biricik 21 დღის წინ
Yaaaa iyki başladı giri çök mutluyum
Lisa'nın Kurabiyesi
Lisa'nın Kurabiyesi 21 დღის წინ
Bu arnav Mutluyken karizmatik Uzgunken karizmatik AAMMAA SİNİRLİYKEN AYRI BİR KARİZMA LAN
ELVAN HANIMM
ELVAN HANIMM 21 დღის წინ
😍😘
Janan Ozbek
Janan Ozbek 21 დღის წინ
Ya çok yakışıyorlar meşke ğerçek hayatındada birlikte olsaydı😗😍❤
Felek Güzek
Felek Güzek 21 დღის წინ
Yaa biri bana söyleyebilirmi tekrar mi basladi
MERVE CAN21 Bxjejd
MERVE CAN21 Bxjejd 20 დღის წინ
evet👍👍
kedistan
kedistan 21 დღის წინ
şerefsiz şiyam
Rosé Blackpink
Rosé Blackpink 21 დღის წინ
Eski günleri hatırladım zamanlar çok severdim 2016 da ve hâla da öyle
Yunus Emre
Yunus Emre 21 დღის წინ
Kanal 7 Bi bölüm arkadan mı gidiyor 😂
Hidayet Argun
Hidayet Argun 21 დღის წინ
Biz izledik bu bölümü neden dikkat etmiyor kanal 7
mira yılmaz
mira yılmaz 21 დღის წინ
bağırma lan kıza
Beyza Nur ŞAHİN
Beyza Nur ŞAHİN 21 დღის წინ
Tekarar başladığına çok sevindim
Sümeyye Caymaz
Sümeyye Caymaz 21 დღის წინ
Acaba bu müziğin ismi ne?
Havva Tanrıkulu
Havva Tanrıkulu 21 დღის წინ
Bölümleri birbirine karistiriyorsunuz
Telli Kaplan
Telli Kaplan 21 დღის წინ
3. Kez izleyişim gerçekten harika bir dizi🌹
the best
the best 21 დღის წინ
Çok çok çok seviyorum😍 iyi ki yeniden❤️
Sibel cprr
Sibel cprr 21 დღის წინ
İyide bunlar dün oynadı yaa
Esra Can Kuzu
Esra Can Kuzu 21 დღის წინ
Bu dizi oynuyomu ya
Yaprak Ozisik
Yaprak Ozisik 21 დღის წინ
hastym bu diziye ya her gun verin ya bir de çok verin ya
TÜRK KLİPLERİmm
TÜRK KLİPLERİmm 21 დღის წინ
gepost.info/run/video/wJOfpHvI3qSqmXo
Elif Güngör
Elif Güngör 21 დღის წინ
Sürekli her bölümü geriden yayinliyorsunuz izlediğimiz bölümü tekrar öbürgün izliyoruz nezaman duzelicek bu kanal 7 ya
Selver ismail Kurt
Selver ismail Kurt 21 დღის წინ
Bu bölümü de muhteşem 😍❤👌❤❤❤❤❤
Melisa savaş
Melisa savaş 21 დღის წინ
Ya bunlar çok yakışıyorlar
Zeynep Sansarkan
Zeynep Sansarkan 21 დღის წინ
Hint dizilerinde şöyle bir şey var ilk önce nefret ediyorlar birbirlerinden ama bir şekilde evleniyorlar sonra aşık oluyorlar . Mesela Thapkhi ile Bihan Madubala ile Arkey Asta ile Shlok Kuşi ile Arnav bir farklı ama birbirlerini sevdiklerinin farkında olmadan birbirlerinden nefret ettiklerini sanarak evleniyorlar.😊😌😁🤗
İlayda Büyükgüroğlu
İlayda Büyükgüroğlu 21 დღის წინ
Harika
amcır papatyası
amcır papatyası 21 დღის წინ
Ahhh arnavvvv bi sana bayılıyorum bide imam bayıldıya
ikon life7
ikon life7 21 დღის წინ
Fragmanlar yanlış
Marixuana Music سهیل محمدی ➊
Marixuana Music سهیل محمدی ➊ 22 დღის წინ
"Umarım, Ailen Uzun Yaşar" "Umarım, İstediğin Şey Gerçek Olur" "Umarım, Sevdiğine Kavuşursun" "Umarım, İstediğin Arzular Gerçek Olur" " Umarım, Corona Çok Hızlı Bir Zamanda Biter" ( 2761 Aboneyim 2890 Yaparmıyız? )
Show Music ➊
Show Music ➊ 22 დღის წინ
"Umarım, Ailen Uzun Yaşar" "Umarım, İstediğin Şey Gerçek Olur" "Umarım, Sevdiğine Kavuşursun" "Umarım, İstediğin Arzular Gerçek Olur" " Umarım, Corona Çok Hızlı Bir Zamanda Biter" ( 3548 Aboneyim 3690 Yaparmıyız? )
Arnav Singh Raizada
Arnav Singh Raizada 22 დღის წინ
😎
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 21 დღის წინ
Haha yorumları gezerken bunu görünce çok güldüm 😂😂
NDNG EREN NDNG YILDIRIM gunwoo eren
NDNG EREN NDNG YILDIRIM gunwoo eren 22 დღის წინ
Lutfen bu dizide bitdinde kanal 7 ekibi th k2 koy lutfen harika kore dizisi satler 8bucuk 9 olursa herkez izler nolur yapIn lutfen ya kanal 7 hint dizisinden baska bisey deyilya nolur korede yapIn kardes ulke
Arnav Singh Raizada
Arnav Singh Raizada 22 დღის წინ
Karizmam yakıyor be😎
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 21 დღის წინ
@Arnav Singh Raizadaarnav karizma karizma olmayı sende öğrenmiş resmen
Arnav Singh Raizada
Arnav Singh Raizada 22 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş Khushi ne günaydını akşam daha benim için daha yeni başlıyor
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 22 დღის წინ
Günaydın
Shyam Manohoar
Shyam Manohoar 22 დღის წინ
B ben sultanımı seviyorum.....
Shyam Manohoar
Shyam Manohoar 20 დღის წინ
@NK NANKİŞOR ah kafam kırıldı
Shyam Manohoar
Shyam Manohoar 20 დღის წინ
@NK NANKİŞOR ;)
Shyam Manohoar
Shyam Manohoar 20 დღის წინ
@NK NANKİŞOR tombik Madumaticim sakin ol sana yemek yapayım kendine gel 😉✌
Shyam Manohoar
Shyam Manohoar 21 დღის წინ
@NK NANKİŞOR sakin ol ya ölecen gel sana jalebi yapayım
Shyam Manohoar
Shyam Manohoar 21 დღის წინ
@NK NANKİŞOR 😂
Asiye Şahin
Asiye Şahin 22 დღის წინ
Vallahi yorgunluğunu sitrasimibudiziyle atuyirummanorana cokkomik super dizijanal yedi kesmeyin arnav kişi sahnelerini lutfen
Mehmet semih Akgün
Mehmet semih Akgün 22 დღის წინ
guz masalı nın yerıne ne baslıyıcak ..
MERVE CAN21 Bxjejd
MERVE CAN21 Bxjejd 22 დღის წინ
bence evet..
A N G E L Y 2 7
A N G E L Y 2 7 22 დღის წინ
Buda masum gibi yaw:/
Arnav Singh Raizada
Arnav Singh Raizada 22 დღის წინ
Bu nne!
Asya
Asya 21 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş ayn
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 21 დღის წინ
@Asya tmm knk bende yatıyorum yarın şu arnavların bu çaresine bakarız artık
Asya
Asya 21 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş iyi geceler knk yatiyom ben
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 21 დღის წინ
@Arnav Singh Raizada sanada👻
Arnav Singh Raizada
Arnav Singh Raizada 21 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş Yarın okulum var iyi geceler😴
Esenya Allahverdiyeva
Esenya Allahverdiyeva 22 დღის წინ
Niyeymiş bay kibirli😍
TaP_TaP_ TaP_TaPKi
TaP_TaP_ TaP_TaPKi 22 დღის წინ
Hi hi hic bitmesin bu dizi 😊
MERVE CAN21 Bxjejd
MERVE CAN21 Bxjejd 20 დღის წინ
aynen 👍
Zeynepp Karsak
Zeynepp Karsak 22 დღის წინ
😀
Zehra Ehedova
Zehra Ehedova 22 დღის წინ
Lütfən bölümlərin yerini dəyişməyin,oldugu kimi izləmək istiyirəm. ,lütfən!!!!
Hüseyin Hüseyin
Hüseyin Hüseyin 22 დღის წინ
Bir garip aşk 'taki karakterleri emojiyle Arnav 😠😡 Khusi 😇 Payal ☺️ Manorama 🤔 Akaş 😚 Matomati 😵 Garima 🤐 Şaşi😔 Nk 😲 benzemiş mi bir garip aşk karekterlerine
MERVE CAN21 Bxjejd
MERVE CAN21 Bxjejd 22 დღის წინ
😊😊😊👍👍
Hüseyin Hüseyin
Hüseyin Hüseyin 22 დღის წინ
@Manorama Raizada evet tabi ki yengecigim ama bende emojiler de kıral tacı aradım yoktu o yüzden
Manorama Raizada
Manorama Raizada 22 დღის წინ
Benimki bende belli değil mi 👑 bana bunu koy
Zehra Ehedova
Zehra Ehedova 22 დღის წინ
12-çi bölüm nədən 10 bölüm olarak ğöstərdiz ,12 bölümdə hansı bölümü izləyəçəyik???Lütfən səylərmisiz. !!!
Leyla Həsənova
Leyla Həsənova 22 დღის წინ
ask bawliyo 😍😍 izleyiciler artiyo dizi dahada heyecan verici oluyo 😁😁😻😻😻🙈🙈ay cok heyecanliyim🙈🙈🙈😻😻😻
Leyla Həsənova
Leyla Həsənova 22 დღის წინ
yaaa benim kafam kariwdi ben bu bolumunu wimdi izledim amma😞 lutfen yarinki bolumunu yayinlayin😍😍😔😔
Kuşi Kumarı gupta
Kuşi Kumarı gupta 22 დღის წინ
Lavanya 🌚 Kuşi 🌝
Büşra Tavşanoğlu
Büşra Tavşanoğlu 22 დღის წინ
Bu dizinin bölümlerini izle7.com a yükleyin lütfen
ragini lakshya maheswari
ragini lakshya maheswari 22 დღის წინ
Arnav kusiye aşkı oldu 💖💖💖💖💖
Hüseyin Hüseyin
Hüseyin Hüseyin 22 დღის წინ
Allah'ım bütün dünyam arnav ve khusi bu ikiliyi o kadar çok seviyorum ki
MERVE CAN21 Bxjejd
MERVE CAN21 Bxjejd 22 დღის წინ
Bende😍😍😍👍
E D
E D 22 დღის წინ
Millet beni ozliyen varmı ?
{nur tolumodi}
{nur tolumodi} 22 დღის წინ
Çoook özleminden ölecez viraj
E D
E D 22 დღის წინ
@Manorama Raizada ha kesinlikle
Manorama Raizada
Manorama Raizada 22 დღის წინ
Seni anca mükemmeller özler 😎DOBRİYAL GÜCÜ
E D
E D 22 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş 🥺🥺
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 22 დღის წინ
Vaar ben🥺
Mrs. Nazlı Kapoor
Mrs. Nazlı Kapoor 22 დღის წინ
böyle gidemezsin dediiiiii sanki sevgililer
Emilya Şəkili
Emilya Şəkili 22 დღის წინ
KANAL SAHİBİ RİCA EDİYORUM YUTUBDA BU DİZİNİ BAŞLAT NOLUR NOLUR NOLUR NOLUR SEVİYORUM BU DİZİNİ 🤦‍♀️😢😢 EVDE TELEVİZYONDA SESDEN BAKAMIYORUM YUTUBDA BAŞLASIN NOLUR😢😢😢
KSK KAAN
KSK KAAN 19 დღის წინ
izle7 den izleyebilrisin televizyonsa ayrı bi taktik var
Zeynep Demir
Zeynep Demir 21 დღის წინ
Evet katılıyor mu verin lütfen kanal 7di rica etsem
Duvar Kağıtları
Duvar Kağıtları 22 დღის წინ
Merhaba , kanalımda ilk videomu paylaşdım lütfen videomu izleyib fikirleriniz yorum kısmına yazarmısınız Beyenirseniz like atmayı unutmayın👍🏻..
Mrs. Nazlı Kapoor
Mrs. Nazlı Kapoor 22 დღის წინ
ah şu düşmeler de olmasa hint dizisi olmazdi
ayşe tontaş
ayşe tontaş 22 დღის წინ
O boncuk atışları ne yaaaaaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Beste Yılmaz
Beste Yılmaz 22 დღის წინ
kafam karıştı be daha yeni izledim bunu zaten salı yazıyor ?
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
❤Udaan Sapnon Ki❤!?
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
Udaan Sapnon Ki dizisi baslasin❤😍!?
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
Sev Yeter ve Bicak Sirti baslasin❤😍!?
Zamik Manafov
Zamik Manafov 22 დღის წინ
Evetttt😍😍😍😍basliyacak mi??
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
Ikimizin Yerine ve Udaan Sapnon Ki dizisi baslasin😍❤!
Leyla Həsənova
Leyla Həsənova 22 დღის წინ
@TaP_TaP_ TaP_TaPKi inwAllah cnm😔😔😔😍😍😍😍🙏🙏🙏🙏🙏
Leyla Həsənova
Leyla Həsənova 22 დღის წინ
@Sara Suleymanli aslinda doru diyosun tatlim amma bilmiyorum kowi sankar sada doru onlar filimi berbat yapiyodular amma yinede kowiyidi sankardi kabirdi ve. s. bunlar beni uze bilmiyecek bu defe cunki sonunun mutlu biteceyini biliyorum😊😊😊100 defade yeninden yayimlansa 100 defasinda da bakmaya hazirim teki bawlasin😔😔😔😔🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
TaP_TaP_ TaP_TaPKi
TaP_TaP_ TaP_TaPKi 22 დღის წინ
@Leyla Həsənova İnwa Allah ya ya yayinlarlar
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
@Leyla Həsənova Insallah tatlim😊😍🤲🧿Ask Bir Ruyani ve Udaan Sapnon Ki ni yayinlarlar!?Ben de Ask Bir Ruyayi seviyordum.Fakat 🐍Kosi Devi ve 🐍Sankar,😈Kabir Katyal,🐍Sada diziye geldikten diziyi izlemeyi biraktim.Cunku coook fazla sacmalamislardi👎😏😏!?
Leyla Həsənova
Leyla Həsənova 22 დღის წინ
@Sara Suleymanli yutubda girdim bakdim biraz o diziyi tanimiyorum Insallah vereller Amma ask bir ruyanida verseydiler 😔😔😔butun kanalara yani butun kanallara derken hint kore star gundemdekiler birde kanal 7 diye ask bir ruyanin gelmesi icin rica etdim amma hic ses filan yok insAllah ask bir ruyadan yeninden yayimlanir😍😍😍😙😙😙😔😔😔🙏🙏🙏🙏🙏😻😻😻😻🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
Sayin Kanal 7,Udaan Sapnon Ki dizisini yayinlayin.Bu kadar insan size yaziyor,hic dikkate almiyorsunuz bile.Lutfen dikkate alin😍❤!?
Kuşi Kumarı gupta
Kuşi Kumarı gupta 22 დღის წინ
Şiyamı görünce İnsanın miydesi kalkıyor demi ama ben anjaliyim bide beni düşünün 🥺😭😭😭😟😓😓😥😥😖😖😫😫😩😩😵
Shyam Manohoar
Shyam Manohoar 21 დღის წინ
@Kuşi Kumarı gupta sultanım deme öyle ama
{nur tolumodi}
{nur tolumodi} 22 დღის წინ
@Kuşi Kumarı gupta :D
Manorama Raizada
Manorama Raizada 22 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş sadece arnava bak sen kibirli falan ama çok iyidir
Kuşi Kumarı gupta
Kuşi Kumarı gupta 22 დღის წინ
@{nur tolumodi} şiyam hayvan olmayı hak etmiyo aynen cnm
Kuşi Kumarı gupta
Kuşi Kumarı gupta 22 დღის წინ
@Manorama Raizada aynen yenge😃
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
Swaragini❤😍Yeniden baslasin❤❤!?
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 21 დღის წინ
Yeter bunları okumaktan sıkıldım artık bir tane yazman yeterliydi🙄
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
Bicak Sirti tekrar baslasin❤😍!?
Yıldız Kurt
Yıldız Kurt 22 დღის წინ
Niye aynı fragmanı verdiler bilen varmı rica etsem yazın bu arada zaten hafta sonu oynamıyor numarım aynı bölüm degildir
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
Sayin Kanal 7,yeni dizi olarak Udaan Sapnon Ki dizisini yayinlayin.Bu kadar insan size yaziyor,kalplerini kirmayin lutfen❤❤😍!?
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 22 დღის წინ
Arnav bana hemen telefon al 😠😠
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 22 დღის წინ
@Arnav Singh Raizada 😍😂
Arnav Singh Raizada
Arnav Singh Raizada 22 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş sana en güzel telefon alacam
Asya Arnoş Singh Raizadoş
Asya Arnoş Singh Raizadoş 22 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş üzülme benim de gitti 😂😣😂
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 22 დღის წინ
@Asya Arnoş Singh Raizadoş gitti telefonum🥺😂
Asya Arnoş Singh Raizadoş
Asya Arnoş Singh Raizadoş 22 დღის წინ
😂😂😂
Anandi Shivraj Shekar
Anandi Shivraj Shekar 22 დღის წინ
Lütfen İkimizin Yerine ve Udaan Sapnon Ki başlasın...♥️
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
Udaan Sapnon Ki dizisi baslasin❤😍!?
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
Sayin Kanal 7,her kes yeni dizi olarak Udaan Sapnon Ki dizisi baslasin istiyor.Lutfen bu kadar insan size yaziyor,isteklerimizi dikkate alin lutfen❤❤😍!?
Semanur Aydın
Semanur Aydın 22 დღის წინ
Film gittikçe güzelleşiyor
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
Bicak Sirti tekrar baslasin❤😍!?
Sara Suleymanli
Sara Suleymanli 22 დღის წინ
Sensiz Olmaz ve Benimsin baslasin❤😍!?
YALANCI BAHAR
YALANCI BAHAR 22 დღის წინ
Atiliyor yutuba turkceleri ordan izle
Gokhan Al
Gokhan Al 22 დღის წინ
Yanlış yanlış yayinlıyorsunuz izledik bu bolümu
Zeynep Sansarkan
Zeynep Sansarkan 21 დღის წინ
Evet ya daha önce de böyle oldu
ARMY GIRL
ARMY GIRL 21 დღის წინ
eas
meraklı birisi
meraklı birisi 22 დღის წინ
Bir kere de bir garip ask trenlere girsin hadi ya yüklenin bre fbcnnffnn😂
meraklı birisi
meraklı birisi 22 დღის წინ
+1
meraklı birisi
meraklı birisi 22 დღის წინ
+1
meraklı birisi
meraklı birisi 22 დღის წინ
+1
meraklı birisi
meraklı birisi 22 დღის წინ
+1
meraklı birisi
meraklı birisi 22 დღის წინ
+1
{nur tolumodi}
{nur tolumodi} 22 დღის წინ
Kushi arnav harikalar
Gizli Sevda
Gizli Sevda 22 დღის წინ
Khushi nasıl Arnav'a arkını dönüp gidersin en çok kızdığı şey bilmiyormusun😀 Arnav ya sen kızınca ayrı bir krizmatik oluyorsun 😍😍
Duvar Kağıtları
Duvar Kağıtları 22 დღის წინ
Merhaba , kanalımda ilk videomu paylaşdım lütfen videomu izleyib fikirleriniz yorum kısmına yazarmısınız Beyenirseniz like atmayı unutmayın👍🏻
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
Teşekkürler😎
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
Sevgili kanal 7 lütfen bir garip aşka da youtube kanalı açın beğenin üstte kalsın belki dikkatte alırlar
salam arcetel
salam arcetel 10 დღის წინ
Arnav
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 21 დღის წინ
@Arnav Singh Raizada. sen al bı zahmet biraz centilmen ol 🙄
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş yeni bardak al iç
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 22 დღის წინ
@Arnav Singh Raizada. ama bir sorun var sen bardağı kırdıın 😠😂
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş tamam ya bardağa doldurup sen iç şapşal😏
AYTEN ÇAKIROĞLU
AYTEN ÇAKIROĞLU 22 დღის წინ
Ne çabuk 11bölü oldu
Arnav Singh Raizada
Arnav Singh Raizada 22 დღის წინ
Aşk ne ? İlk defa duydum . Ve sakın aşık olduğumu sanmayın Khuhi ne halin varsa gör ister ülkeyi terk et umurumda değilsin. Ben Arnav Singh Raizada'yım ve ben asla aşık olmam 😎 Benim Polat spam oldum😂
{nur tolumodi}
{nur tolumodi} 22 დღის წინ
@Arnav Singh Raizada. o kadar çok sunuzki ne kadarsınız bilmiyorum snn profilin ve bir bilgin tanıdık sadece
{nur tolumodi}
{nur tolumodi} 22 დღის წინ
@Arnav Singh Raizada. hangisi
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
@UCFIsMLWY6i7yJ_Uyum6YVGQ adaşım şimdi gelir
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş geldim😏
{nur tolumodi}
{nur tolumodi} 22 დღის წინ
@Arnav Singh Raizada. swnde çok inatçısın♥
YALANCI BAHAR
YALANCI BAHAR 22 დღის წინ
Arkadaşlar kanal 7 hint dizilerinin türkçe olarak yutuba atiyor izleyin
YALANCI BAHAR
YALANCI BAHAR 22 დღის წინ
@Jigyasa & Manish Hayrani attim bak linkini kanallar bölümünü tikla bütün hint dizileri cikicak karsina yeni yeni yukleniyor
YALANCI BAHAR
YALANCI BAHAR 22 დღის წინ
gepost.info/done/QxD8BepcRwR3PeSwEXsIKQ
Jigyasa & Manish Hayrani
Jigyasa & Manish Hayrani 22 დღის წინ
@YALANCI BAHAR ben baktim yuklememisler linkini buraya brakirmisin lutfen
YALANCI BAHAR
YALANCI BAHAR 22 დღის წინ
@Jigyasa & Manish Hayrani basbaya işte ask bir ruya falan var yükleniyor digerleride
Jigyasa & Manish Hayrani
Jigyasa & Manish Hayrani 22 დღის წინ
Nasil yani???
Semanur Aydın
Semanur Aydın 22 დღის წინ
Bence arnav kuşiyi sevmeye başladı laknava gideceğini öğrendi nasılda üzüldü arnav❤️kuşiyi sevenler like atsın
Gülsenun Tek
Gülsenun Tek 21 დღის წინ
seviyorda gururuna yediremiyor kadere karşı gelmeye çaloşıyor aşka inanmıyorum dedi ya
Semanur Aydın
Semanur Aydın 21 დღის წინ
Olur
Duvar Kağıtları
Duvar Kağıtları 22 დღის წინ
Merhaba , kanalımda ilk videomu paylaşdım lütfen videomu izleyib fikirleriniz yorum kısmına yazarmısınız Beyenirseniz like atmayı unutmayın👍🏻.
AYTEN ÇAKIROĞLU
AYTEN ÇAKIROĞLU 22 დღის წინ
Anam kucaklamalara doyamadi
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
Niye geziniyorsun rüyalarımda hep Neden hala kalbim yalnız Neden dilim lâl oldu Anlatamıyor gözyaşlarım derdimi Aşkta neden bu kadar acı ve özlem var Bana neden kızsan laf etsen üzülüyorum Kızsam küssem sana neden barışmak istiyor kalbim Kaybetme korkusu neden uyanıyor bende Mantığım zayıflıyor duygum kazanmak üzere Neden nefret etmek isterken bağlanıyorum sana Gururum önüme geçsin diye dua ediyorum Ama galiba kabullenmem lazım aşkımı Khusi bu şiir senden bana gelsin Şiiri ben yazdım Rabba şarkısından esinlendim
NK NANKİŞOR
NK NANKİŞOR 21 დღის წინ
@Asya Arnoş Singh Raizadoş kızım benim sen ne kadar güzel yazmışsın öyle ALLAH'IM sen büyüksün 📿🤲🏻😍
NK NANKİŞOR
NK NANKİŞOR 21 დღის წინ
@Arnav Singh Raizada. aferin oğlum çok güzel yazmışsın 😍📿🤲🏻 ALLAH'IM sen koru
NK NANKİŞOR
NK NANKİŞOR 21 დღის წინ
@Arnav Singh Raizada. oğlum aşıksın da ondan ALLAH'IM sen büyüksün 🤲🏻📿♥️😍
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
@Asya Arnoş Singh Raizadoş zaten evli değiliz ki
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
@Asya Arnoş Singh Raizadoş takı paran telefon parandan ucuzdur😏
Musiclife
Musiclife 22 დღის წინ
yarını iple çekiyorum...
Mrs Geet
Mrs Geet 22 დღის წინ
Fragman da hep bir yanlışlık oluyor ama🤦
ღJiGyAsAm'A AşIğImღ
ღJiGyAsAm'A AşIğImღ 21 დღის წინ
@Mrs Geet 🍒🍒😍😍
Mrs Geet
Mrs Geet 21 დღის წინ
@ღJiGyAsAm'A AşIğImღ Evet lakabım kiraz kız kuzum🍒😍
ღJiGyAsAm'A AşIğImღ
ღJiGyAsAm'A AşIğImღ 21 დღის წინ
@Mrs Geet 🤦‍♀️🤦‍♀️
ღJiGyAsAm'A AşIğImღ
ღJiGyAsAm'A AşIğImღ 21 დღის წინ
@Mrs Geet Kiraz Galiba Lakabın ablacım 😅🍒🍒
Mrs Geet
Mrs Geet 21 დღის წინ
@ღJiGyAsAm'A AşIğImღ yarın uzun uzun konuşuruz sizin aşk hikayenizi dinlemek isterim🍃
Manorama Raizada
Manorama Raizada 22 დღის წინ
Selam merhaba Güle güle..... Kapak fotosuna bi ben mi düştüm 🍁🌿🌹🍃 Ama izledik bunu
محمد بن راشد
محمد بن راشد 20 დღის წინ
ربتلتته
Shyam Manohoar
Shyam Manohoar 21 დღის წინ
@NK NANKİŞOR kuşi ile jalebi yapıcaz
Shyam Manohoar
Shyam Manohoar 21 დღის წინ
@NK NANKİŞOR selam 😊 😈
Arnav Singh Raizada
Arnav Singh Raizada 22 დღის წინ
Bdsjie
Manorama Raizada
Manorama Raizada 22 დღის წინ
@*Nice Videos* olabilir 🍃
khushi kumari gupta!
khushi kumari gupta! 22 დღის წინ
Hem benden nefret etdiyini söylüyo her türlü eziyyeti ediyo Hem de pesimi birakmiyo gitmeme izin vermiyo
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
@khushi kumari gupta! benim yorumuma gel belki kalbin yumuşar
khushi kumari gupta!
khushi kumari gupta! 22 დღის წინ
@Arnav Singh Raizada. noldu😌
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
@khushi kumari gupta! 😑😑😑
khushi kumari gupta!
khushi kumari gupta! 22 დღის წინ
@Arnav Singh Raizada. bana çok sey Beni görmek istemiyodun gidiyorum iste
Arnav Singh Raizada.
Arnav Singh Raizada. 22 დღის წინ
Sana ne😑
ღJiGyAsAm'A AşIğImღ
ღJiGyAsAm'A AşIğImღ 22 დღის წინ
Uwu😍
Sonmez Iletisim
Sonmez Iletisim 22 დღის წინ
Her hint dizisinde olduğu gibi ilk aşklar nefretle başlar😶
Fatmanur Söker
Fatmanur Söker 21 დღის წინ
@Manorama Raizada aynen 😂😂
Gülsenun Tek
Gülsenun Tek 21 დღის წინ
ve düşme sahneleri hep aynı ama bu diziyi sevdik 👍🏻
Esma Yağmur Esya
Esma Yağmur Esya 21 დღის წინ
@Manorama Raizada Aynen 😂😂😂
{gachã muhterēm}
{gachã muhterēm} 21 დღის წინ
Türk dizilerindede aynı shshhssu
Manorama Raizada
Manorama Raizada 22 დღის წინ
Güz masalı tam tersi jhanvi ilk sevdi sonra nefret etti 😂
Arnav Singh Raizada
Arnav Singh Raizada 22 დღის წინ
😳😳
Asya Arnoş Singh Raizadoş
Asya Arnoş Singh Raizadoş 22 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş valla bende anlamadım
Asya Arnoş Singh Raizadoş
Asya Arnoş Singh Raizadoş 22 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş okey
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 22 დღის წინ
@Asya Arnoş Singh Raizadoş knk bu arnav benimle neden küstü anlamadım ben ne yaptım ya😠😠
Eylül arnoş Sing rayzadoş
Eylül arnoş Sing rayzadoş 22 დღის წინ
@Asya Arnoş Singh Raizadoş knk yeni bir arnav gelmiş sende gelsene oraya
Asya Arnoş Singh Raizadoş
Asya Arnoş Singh Raizadoş 22 დღის წინ
@Eylül arnoş Sing rayzadoş knk gönüllerini alalım ya ikimizde aynı durumdayız hemen hemen 🥺
Bir Garip Aşk 12. Bölüm Fragmanı - 11 Kasım Çarşamba
01:11
Kanal 7 Dizileri
ნახვები 150 ათ.
Arnav Khushi Romantic scenes in Rabba ve Seriol
05:35
Wild Cat
ნახვები 1,5 მლნ
Вопрос ребром - Сергей Бурунов
42:39
ТО "Gazgolder"
ნახვები 4 მლნ
Bir Garip Aşk 13.Bölüm Fragmanı - 3 Aralık Cumartesi
00:53
Kanal 7
ნახვები 1 მლნ
Kefaret 2. Bölüm
1:51:28
Kefaret
ნახვები 537 ათ.
Bir Garip Aşk 14. Bölüm Fragmanı - 13 Kasım Cuma
01:21
Kanal 7 Dizileri
ნახვები 174 ათ.
Bir Garip Aşk 10. Bölüm Fragmanı - 9 Kasım Pazartesi
01:07
Kanal 7 Dizileri
ნახვები 218 ათ.
Bir Garip Aşk 79.Bölüm - 9 Şubat Perşembe
01:00
Kanal 7
ნახვები 4,6 მლნ
Bir Garip Aşk 13. Bölüm Fragmanı - 12 Kasım Perşembe
01:04
Kanal 7 Dizileri
ნახვები 145 ათ.
ARNAV & KHUSHİ // İKİ DELİ ❤
03:59
Özlem_ İPKKND
ნახვები 780 ათ.
Benimsin Hint Dizisi | 2. Bölüm
45:30
Benimsin
ნახვები 91 ათ.
Sen Çal Kapımı 20. Bölüm
2:24:18
Sen Çal Kapımı
ნახვები 2,7 მლნ
Вопрос ребром - Сергей Бурунов
42:39
ТО "Gazgolder"
ნახვები 4 მლნ
Christmas 2020 | Inner Child | #ReindeerReady | TV | McDonald's UK
1:31
McDonald's UK
ნახვები 1,4 მლნ
Мои школьные истории 6 анимация NaStik
6:20
Как провести друзей в колледж
10:44
Трум Трум
ნახვები 492 ათ.
Kuruluş Osman 35. Bölüm
2:11:56
Kuruluş Osman
ნახვები 3,3 მლნ
Sen Çal Kapımı 19. Bölüm
2:14:56
Sen Çal Kapımı
ნახვები 3,4 მლნ
Kefaret 2. Bölüm
1:51:28
Kefaret
ნახვები 450 ათ.